نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم نهادینه شدن فرهنگ ازدواج آسان در جامعه

«محمدی لائینی» بر نهادینه شدن فرهنگ صحیح دینی و ازدواج آسان در جامعه تأکید کرد و گفت: ازدواج جوانان باید به یک ارزش تبدیل شود.
کد خبر: ۵۳۲۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۳ - 03July 2022

لزوم نهادینه شدن فرهنگ صحیح ازدواج آسان در جامعهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در گردهمایی ائمه جماعات دانشگاه علوم پزشکی استان با تاکید بر اینکه اقتصاد را باید سامان داد و معضل بیکاری را رفع کرد، اظهار داشت: مشکل جمعیت ما اقتصادی نیست بلکه مانع اصلی فرهنگ غلطی بوده که در جامعه رواج یافته است.

محمدی لائینی با تأکید بر نهادینه شدن فرهنگ صحیح دینی و ازدواج آسان در جامعه اظهار داشت: این فرهنگ باید پشتوانه اجرایی و عملی داشته باشد و ازدواج جوانان باید به یک ارزش تبدیل شود.

وی بر جوانی جمعیت و افزایش آن تأکید کرد و اظهار داشت: ازدیاد جمعیت همانند ازدیاد مال است و از نظر دین، افزایش جمعیت یک فرصت محسوب می‌شود نه تهدید.

محمدی لائینی بهانه کردن مشکل اقتصادی را به عنوان مانع افزایش جمعیت غیرمنطقی دانست و بیان داشت: استان‌های مازندران و گیلان از نظر اقتصاد دارای وضعیت مناسبی هستند ولی در بعد سرانه جمعیت در راه‌های آخر قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: باید برای جوانان متأهل مشوق‌هایی از جمله اولویت در استخدام درنظر گرفته شود و به پدیده سقط جنین به عنوان یک معضل نگریسته شود و برای جلوگیری از این رویه غلط فرهنگ سازی شود.

امام جمعه ساری با بیان اینکه اینکه جمعیت هراسی نداریم، بیان داشت: جمعیت برای ما فرصت است و کسی بخواهد جمعیت را نابود و نقض کند، تهدید محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار