همایش «خورشید خانه‌ات باش» در تبریز برگزار شد

همایش «خورشید خانه‌ات باش» با موضوع آشنایی با سیره علوی و فاطمی در سبک ازدواج در تبریز برگزار شد.  
کد خبر: ۵۳۲۲۲۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴ - 03July 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، همایش «خورشید خانه‌ات باش» با موضوع آشنایی با سیره علوی و فاطمی در سبک ازدواج، شامگاه دیروز (شنبه) با حضور امیر دریادار دوم «رضا عباسی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی در این همایش، با اشاره به صبر و استقامت خانواده‌های شهدا به ویژه مادران و همسران شهیدان، اظهار داشت: سبک زندگی این عزیزان نمونه‌ای از زندگی مجاهدانه است که می‌تواند الگویی برای همه زوج‌های جوان باشد.

وی با بیان اینکه دشمن با استفاده از توان تبلیغاتی و رسانه‌ای خود، به دنبال تغییر سبک زندگی به شیوه مدنظر خود در سراسر جهان است، گفت: برای حفظ و ترویج فرهنگ زندگی مبتنی بر آموزه‌ها و اخلاق اسلامی نیز نیازمند جهاد تبیین هستیم که لازم است در این راه، سبک زندگی بزرگان اسلام به‌ویژه امام علی (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) با زبان امروزی برای جوانان تبیین و تشریح شود.

در ادامه این همایش حجت‌الاسلام «مجتبی نظری» مدرس حوزه و دانشگاه، به تشریح ابعاد زندگی زناشویی به سبک اسلامی پرداخت و اظهار داشت: زندگی علوی و فاطمی الگوی بی‌نظیری برای همه زوج‌هاست که یقیناً به سلامت خانواده، تحکیم روابط و تعامل عاطفی می‌انجامد.

همچنین در پایان این برنامه از ۱۴ زوج جوان که با تأسی از الگوی فاطمی، در عقد نکاح خود مهریه اندک قرار داده بودند، تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار