مریم مجتهد زاده در نشست راهبردی کمیته بین الملل در حوزه زنان و دفاع مقدس:

فداکاری مردم در دفاع مقدس نظام اسلامی متکی به تفکر و ایمان را تحکیم بخشید

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: فداکاری‌های مردم در 8 سال دفاع مقدس توانست نظام الهی متکی به تفکر و ایمان را تحکیم بخشد.
کد خبر: ۵۳۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۸ - 20September 2015

فداکاری مردم در دفاع مقدس نظام اسلامی متکی به تفکر و ایمان را تحکیم بخشید

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، صبح امروز اولین نشست شورای راهبردی کمیته بین الملل در حوزه زنان و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که با حضور سردار سرتیپ بسیجی "بهمن کارگر" رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، "مریم مجتهد زاده" رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین، خالد قدومی نماینده حماس، دکتر حسین رویوران قائم مقام جمعیت دفاع از ملت فلسطین، نبیل حمود نماینده شبکه المنار لبنان، خانم فاطمی نماینده مجلس لویی جرگهی افغانستان، نادر طالب زاده، خانم حکیم نماینده مجلس اعلای عراق و جمعی از فرهیختگان و پژوهشگران حوزه بین الملل برگزار شد، مهمانان به بیان نقطه نظرات خود پیرامون موضوع زنان و دفاع مقدس پرداختند.

در این نشست مریم مجتهد زاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس عنوان کرد: دفاع مقدس حادثهای عظیم در کشور بود که نتایج عظیمی را در پی داشت و رویدادی است که هیچگاه از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد و تجربه بزرگ و باارزش ملت ما است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت دلیرانه ملت ایران از روی آگاهی و ایمان و تلاش صورت گرفت، افزود: در این جنگ به دستاوردهای بزرگی رسیدیم که تمامی دستاوردهای سیاسی و اجتماعی امروز از نتایج دفاع مقدس بوده است.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس تصریح کرد: فداکاریهای مردم در 8 سال دفاع مقدس توانست نظام الهی متکی به تفکر و ایمان را تحکیم بخشد. دفاع مقدس مظهر همه روحیات خوب و سازندهای است که توانست ملت را به کمال برساند. در این میان نقش زنان نقشی ممتاز بود.

مجتهدزاده نقش زن مسلمان را نقشی بی بدیل دانست و افزود: نقش تاریخ ساز زنان ما الگویی را ارائه داد که نشان میدهد در عین عفیف بودن در عرصههای اجتماعی میتوان سنگرسازی کند و فتوحاتی را به دست آورد.

وی در پایان گفت: زن مسلمان با تامل در مفاهیم اسلامی و با دقت در خطوط نظام اسلامی که پیشرفت زنان و مردان را ترسیم میکند خود را بازیابی کرد و در مقابل تهاجمات دشمن ایستاد. به این منظور شورای راهبردی زنان در حوزه بین الملل تشکیل شد تا با تاکید بر نقش تربیتی زن در خانه و جامعه تحولی که در طول تاریخ ایجاد شده را بررسی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار