فرمانده نیروی زمینی ارتش:

عنایت فرمانده معظم کل قوا موجب بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) شد

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: بازگشایی پادگان لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) اقدام بزرگی است که با عنایت و لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد.
کد خبر: ۵۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 18June 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم بازگشایی لشکر ۷۷ پیروز ثامن‌الائمه (ع) که امروز در مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازگشایی پادگان این لشکر اقدام بزرگی است که با عنایت و لطف رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شد، لذا همه ما باید خدا را شاکر و سپاسگزار باشیم و دعا کنیم سایه فرمانده معظم کل قوا بر سر ما مستدام باشد، معظم له همواره به فکر مردم هستند.

وی افزود: نیروی زمینی ارتش، آستان قدس رضوی و شهرداری مشهد سه مالک این مجموعه بودند که هر جایگاه طبق مسئولیتی که بر عهده داشتند و براساس کارشناسی صورت گرفته سهم خود را به اندازه نیاز مشخص کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نیروی زمینی ارتش تقریبا بر حدود ۵.۴۳ درصد از این اراضی تملک دارد. خدا را شاکر هستیم که توانستیم هم پادگان‌هایی که مورد نظر بوده در این اراضی بسازیم و بخش مهمی هم برای احداث خانه کارکنان خود در نظر بگیریم که سپاسگزار رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم. از قوه قضاییه که حکمیت این موضوع را به سازمان قضایی نیرو‌های مسلح واگذار کرد که این حکمیت با عدالت انجام شد قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار