نماینده مردم در مجلس:

قطعنامه احتمالی شورای حکام سیاسی است

حجت‌الاسلام سلیمی گفت: هدف از صدور قطعنامه در شورای حکام تحمیل شروط به ایران برای احیای برجام است.
کد خبر: ۵۲۷۳۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۳ - 07June 2022

قطعنامه احتمالی شورای حکام سیاسی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «علیرضا سلیمی» عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در واکنش به احتمال صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران، اظهار داشت: روشن است که این قطع‌نامه سیاسی است و هدف از آن تحت فشار قراردادن ایران برای پذیرفتن شروط تحمیلی در مذاکرات احیای برجام است. در واقع آمریکایی‌ها به دنبال توافق نیستند می‌خواهند خواسته هایشان را تحمیل کنند، اروپا هم نشان داد تابع کاخ سفید است و مسائل را از دیدگاه حقوقی مورد بحث قرار نمی‌دهد.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس تاکید کرد: پیش نویس قعطنامه کاملا غیر فنی و در جوی سیاسی آماده شده که نشان دهنده فشار آمریکایی‌ها برای حمایت از اسرائیل است، روند پیش آمده باعث می‌شود افکار عمومی دنیا شورای حکام و کشور‌های اروپایی را تابعی از صهیونیست‌ها بدانند. انتظار می‌رفت حداقل اروپایی‌ها نشان دهند فارغ از فشار‌های لابی صهیونیستی، مستقل تصمیم می‌گیرند.

وی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در این فضا کشور‌های منطقه هم آتش بیار معرکه هستند که جمهوری اسلامی این موارد را فراموش نخواهد کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه نفوذ لابی صهیونیست‌ها در کشور‌های اروپایی جای شگفتی است، اظهار داشت: این اتفاق نشان داد تا چه اندازه کشور‌های اروپایی قدرت تصمیم گیری ندارند.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها