نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

«معنویت، حماسه، شخصیت‌پردازی و توجه به امامت» ویژگی سرود «سلام فرمانده» است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه معنویت، حماسه، شخصیت‌پردازی و توجه به امامت از ویژگی‌های سرود سلام فرمانده است، گفت: این سرود با حضرت ولی عصر آغاز شده و با آن خاتمه پیدا کرده و خاری بر چشم دشمنان اسلام و امام رضا (ع) است.
کد خبر: ۵۲۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۴ - 06June 2022

«معنویت، حماسه، شخصیت‌پردازی و توجه به امامت» ویژگی سلام فرمانده استبه گزارش خبرنگار دفاعپرس از کردستان، حجت‌الاسلام و المسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان امروز در مراسم اجرای سرود «سلام فرمانده» در سالن آزادی سنندج ضمن تبریک به والدین دهه نودی‌ها بابت تربیت فرزندانی پرشور، حماسی و باهیجان اظهار داشت: سرود سلام فرمانده به دلیل اخلاص و خلوص نیت دست اندرکاران آن بازتاب بسیار خوبی داشته است.

وی به ویژگی‌های نهفته در این سرود اشاره کرد و افزود: معنویت و انقلابی بودن، مقاومت و استقامت در ویژگی‌های بارز این سرود است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان شخصیت‌پردازی را از دیگر ویژگی‌های سرود سلام فرمانده عنوان کرد و گفت: در این سرود به شخصیت بزرگانی همچون حاج قاسم و میرزا کوچک خان اشاره شده است و باعث آشنایی نسل جوان با آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام پورذهبی توجه به مقام امامت ویژگی دیگر این سرود خواند و یادآور شد: سرود سلام فرمانده با حضرت ولی عصر آغاز شده و با آن خاتمه پیدا کرده و خاری بر چشم دشمنان اسلام و امام رضا(ع) است و باید به گونه‌ای اجرا شود که کسی اجازه اهانت به ساحت مقدس حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) نداشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار