نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

«فراجا» جلودار عرصه مقابله با تهدیدات داخلی است

آیت‌الله «علم‌الهدی» گفت: دشمن بعد از دفاع مقدس تمام توطئه‌ها را در داخل متمرکز کرد تا از این طریق انقلاب اسلامی را ساقط کند. در این عرصه فرماندهی انتظامی حضور مقتدرانه داشت و جلودار بود و نیروهای مسلح دیگر هم با هدایت پلیس توانستند برای مهار کردن فتنه‌هایی همچون فتنه ۸۸ نقش‌آفرینی کنند.
کد خبر: ۵۲۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۵ - 26May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در یادواره ۵۵۶ شهید فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با تسلیت شهادت جانسوز امام صادق (ع) اظهار داشت: یکی از امتیازات بزرگ این یادواره مطابق بودن آن با شب شهادت امام صادق (ع) است و این حقیقت عمق شهادت شهدای انتظامی را ثابت می‌کند.

وی افزود: ویژگی آموزه‌های امام صادق (ع) این است که تنها مرتبط با فکر نیست بلکه مرتبط با دل هم می,‌باشد، دل که جذب شد ایمان در عرصه زندگی بروز می‌کند و انسان را به مرز جان‌دادن و نثار هستی برای دین پیش می‌برد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی تصریح کرد: آنچه در انگیزه شهید برای جانفشانی او را هدایت می‌کند تنها متکی به فکر و آموزه‌هایی است که دل را در کنار فکر تحت تاثیر قرار می‌دهد و جریان دل به مراتب مهم‌تر از جریان فکر است.

علم‌الهدی گفت: تعالیم اهل‌بیت سرمایه بوده و پیدایش، پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی بر جریان خون شهدا استوار است.

وی ادامه داد: اقتدار جمهوری اسلامی مرهون خون شهداست و این جانفشانی‌ها مرهون یک بصیرت فکری و باورمندی است که از تعالیم اهل‌بیت سرچشمه می‌گیرد و جان و دل انسان‌ها را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره فرماندهی انتظامی فرمایشات زیادی دارند که با تامل و تحقیق آن را باید تحلیل کرد.

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا در فرمایشی به کارکنان انتظامی تأکید می‌کنند که فراجا محور اقتدار نظام است و اقتدار نظام در طی ۴۳ سال از عمر انقلاب می‌گذرد بر اساس خون شهیدان بوده است. اگر شهدا را از انقلاب بخواهیم منها کنیم هیچ عامل قوی و نیروی برای این اقتدار و پایداری باقی نمی‌ماند.

وی بیان داشت: این که فرماندهی انتظامی از یک محوریت برخوردار است و محوریت خاصی در برابر شهدا دارند.

امام جمعه مشهد گفت: دفاع مقدس تنها شکست صدام را به‌همراه داشت بلکه تمام جریان‌های استکباری و کفر جهانی شکست خوردند. دشمن بعد از دفاع مقدس تمام توطئه‌ها را در داخل متمرکز کرد تا از این طریق انقلاب اسلامی را ساقط کند. در این عرصه فرماندهی انتظامی حضور مقتدرانه داشت و جلودار بود و نیروهای مسلح دیگر هم با هدایت پلیس توانستند برای مهار کردن فتنه‌هایی همچون فتنه ۸۸ نقش‌آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز داشت: در جریان دفاع مقدس رزمندگان در سنگرها آمادگی خاصی برای مقابله و رویارویی با دشمن داشتند اما شهدای انتظامی که در مرزها و چه در تقابل با جریان اراذل و اوباش و بحران‌ها، غافلگیرانه به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار