با صدور پیامی؛

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۲۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۵ - 17May 2022

سردار کارگر درگذشت آیت‌الله فاطمی‌نیا را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با صدور پیامی خطاب به خانواده مرحوم آیت‌الله سید عبدالله فاطمی‌نیا درگذشت ایشان را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

خانواده محترم حضرت آیت الله سید عبدالله فاطمی‌نیا (رضوان الله علیه)

با درود و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) و اهدای سلام

با احترام، خبر درگذشت عالم مجاهد و وارسته و استاد اخلاق مرحوم آیت الله سید عبدالله فاطمی نیا (رضوان الله علیه) باعث تاثر وتالم خاطر گردید.

آن محقق فرهیخته، خدمات ارزشمندی در گسترش معارف اسلامی و انقلابی و تربیت شاگردان در تراز انقلاب اسلامی داشته و همواره در ترویج فرهنگ والای حماسه، جهاد، ایثار و شهادت نیز بیانات و رهنمود‌های راه‌گشا و حکیمانه‌ای برای آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان داشت. یقینا تعهد، خلوص و تلاش‌های ماندگار آن عالم واعظ درس‌آموز در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و خانواده و بستگان محترم آن مرحوم، از ذات اقدس احدیت برای ایشان غفران و رحمت واسعه و همنشینی با اولیا و مقربین درگاه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت می‌نمایم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس
سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار