فرمانده سپاه امام رضا(ع):

آموزش‌وپرورش منشأ تحول و تعالی در جامعه اسلامی است

سردار «غیاثی» گفت: آموزش‌وپرورش هم می‌تواند منشأ تحول و تعالی در جامعه اسلامی باشد و هم‌نسل نوجوان و جوان را برای و پذیرش مسئولیت‌های مهم در آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.
کد خبر: ۵۲۲۷۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲ - 16May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار «سیدهاشم غیاثی» فرمانده سپاه امام رضا (ع) امروز در دیدار با «سیدامیر شوشتری» مدیرکل آموزش‌وپرورش استان خراسان رضوی ضمن تأکید بر اهمیت توجه به مسئله علم‌آموزی و پرورش شخصیت نسل نوجوان و جوان کشور، اظهار داشت: آموزش‌وپرورش و به‌صورت خاص مدارس و دانشگاه‌ها پس از نهاد خانواده، بیشترین تأثیرگذاری را بر پرورش شخصیت انسان دارد و معلمان و اساتید دانشگاه در این زمینه نقش اصلی را بر عهده‌دارند.

وی بابیان اینکه تربیت نسل مؤمن و انقلابی رسالت اصلی آموزش‌وپرورش است، گفت: باوجوداینکه ارتقاء دانش و علم‌آموزی دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های مهم آموزش‌وپرورش است اما توأم با آن مسئله تربیت و پرورش شخصیت نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است و هرگز نباید از آن غفلت شود.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر مسئولان و دست‌اندرکاران به مسائل مرتبط با حوزه آموزش‌وپرورش، خاطرنشان کرد: یکی از حساس‌ترین و مهم‌ترین بخش‌های کشور نهاد آموزش‌وپرورش است که هم می‌تواند منشأ تحول و تعالی در جامعه اسلامی باشد و هم‌نسل نوجوان و جوان را برای وذیرش مسئولیت‌های مهم در آینده انقلاب اسلامی تربیت کند.

سردار غیاثی بابیان اینکه نیروی انسانی، ثروت اصلی هر ملت است، گفت: تربیت و پرورش نیروی انسانی متخصص و متعهد و ترویج روحیه کار و تلاش در بین قشر نوجوان و جوان کشور از دیگر کارویژه آموزش‌وپرورش است که باید مورد توجه مسئولان این نهاد قرار بگیرد.

این فرمانده ارشد سپاه پاسداران استان با تأکید بر اهمیت حمایت همه‌جانبه از نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان، گفت: از طرح‌های نخبگان، پروژه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان به‌صورت همه‌جانبه و با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها و امکانات حمایت می‌کنیم.

سردار غیاثی بابیان اینکه استاد شهید مرتضی مطهری بهترین الگو برای معلمان و اساتید دانشگاه است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی و معرفی شهدای والامقام به‌عنوان الگوهای شاخص زندگی فردی و اجتماعی به دانش‌آموزان و نسل جوان همواره موردتوجه معلمان و اساتید دانشگاه قرار داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار