سردار جلالی در پیامی به مناسبت روز پدافند هوایی:

پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت دهم10 شهریور (روز پدافند هوایی) گفت: پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست؛ که با آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفته‌ترین تجهیزات توانسته باعث رعب و وحشت استکبار در عالم باشد.
کد خبر: ۵۲۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳ - 31August 2015

پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی به مناسبت دهم شهریور روز پدافند هوایی طی پیامی این روز را به دلاورمردان قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء(ص) تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

خدا را شاکریم که حفاظت از فضای ایران اسلامی بر عهده فرزندانی است از جنس اقتدار و استقامت که با عزمی پولادین در ظل عنایات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیتاللهالعظمی خامنهای مدظلهالعالی از هوای میهن اسلامی دفاع میکنند.

پدافند هوایی یکی از نمادهای اقتدار نظام اسلامی در دنیاست که با روحیه معنوی و آمادگی رزمی نیروها و خودکفایی در پیشرفتهترین تجهیزات و با رمز پیروی از ولایت، توانسته باعث رعب و وحشت استکبار در عالم باشد.

بی تردید تداوم حضور پدافند هوایی در تمام مرزهای زمینی، هوایی، دریایی و البته فرهنگی با خودباوری، نوآوری و خوداتکایی کارکنان جوان، خلاق و شهادتطلب و با استفاده از انواع تجهیزات دفاعی و بومی و آمادگی روز افزون آنان در انجام مأموریت های منطقهای موجب گشته تا زورگویان و مستکبران جهان از روی استیصال و درماندگی به فتنهانگیزی و تحریم روی آورند.

فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) در مورد اهمیت پدافند هوایی فرمودند: «امروز بخش پدافند جزو مؤثرترین بخشهای همه دستگاههای نظامی کشور برای دفاع از عزت، استقلال و سربلندی ملت ایران است؛ که جز با همت و اراده و اعتمادبهنفس و توکّل به خدا و کار خستگیناپذیر، این قلههای بلند را نمیشود فتح کرد. باید بهطور جد همه نیروها به پدافند هوایی بپردازند و تقویت و پشتیبانی از پدافند را در اولویت اول خود قرار دهند و این یک اولویت واقعی است.»

پدافند هوایی و پدافند غیر عامل دو مؤلفه اساسی دفاع از کشور در برابر تهدیدات دشمنان بوده و مکمل یکدیگر در رسیدن به یک پدافند جامع میباشند؛ که به مدد ایمان و شکوفایی و پیشرفتهای خیرهکننده در عرصه فناوریهای روزآمد دفاعی و تخصص و دانش سترگ دفاعی، تبدیل به نقطه قوت و اطمینان ملت و رهبری گردیده و همچون همیشه حضورشان، آماده دفاع از فضای میهن و جانبازی در راه ولایت با تمسک به آموزههای تعالیبخش دینی و انقلابی، حرکت در مدار ولایت و با برخورداری از قابلیتهای منحصربهفرد، در حوزه شکوفایی و توسعه صنایع دفاعی، نظامی و نیروی انسانی کارآمد، انقلابی و مؤمن و افتخار ایران و ایرانی را فراتر از جغرافیای این سرزمین رقم زدهاند.

دهم شهریور در حقیقت روز پاسداشت کوششهای صادقانه دلیرمردانی است که معابر نفوذی هوایی مد نظر دشمنان خبیث را با چشم همیشه بینا و بیدار و گوش همیشه شنوا و هوشیار و با ایجاد لایههای دفاعی مستحکم و غیرقابل نفوذ و کشف راههای مبتکرانه دفع آفند سایبری متخاصمین، سد کرده  هرگونه تحرک دشمنان از چشمان تیزبینشان دور نخواهد بود.

از درگاه لایزال الهی، توفیق و سربلندی آن نیروی الهی بهمنظور پاسداری از آسمان ولایت و سقف آبی ایران اسلامی، در شعاع پرمهر حضرت ولیعصر(عج) و نایب بر حقش فرماندهی معظم کل قوا (مدظلهالعالی) مسألت مینمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها