رئیس پلیس پایتخت:

مواد مخدر سرمنشأ بسیاری از تخلفات است/ لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در پاکسازی مناطق آلوده تهران

سردار رحیمی بر لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌های کشور در پاکسازی مناطق آلوده تهران تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۰۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 07May 2022

مواد مخدر سرمنشا بسیاری از تخلفات است/ لزوم هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در پاکسازی مناطق آلوده تهرانبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه پاکسازی شوش، مولوی، دروازه غار یکی از دغدغه‌های جدی مردم شده است، اظهار داشت: بیش از ۳۰۰ هزار خانوار در این مناطق زندگی می‌کنند.

وی ادامه داد: امروز با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌ها باید بتوانیم این مناطق را برای فروشندگان و مصرف‌کنندگان مواد مخدر ناامن کنیم.

سردار رحیمی گفت: مواد مخدر سرمنشا تخلفات زیادی است؛ پدیده‌های ناهنجاری زیادی در این مناطق وجود دارد که باعث ایجاد نارضایتی شده است.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: بیش از ۷۰ هزار معتاد، فروشنده مواد مخدر و ... در این‌ مناطق جمع آوری شده است؛ طبق پایش‌های صورت گرفته باید فرآیند اقدامات در این مناطق اصلاح شود.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در موضوع شوش، مولوی و دروازه غار آسیب‌ها باید به درستی شناسایی شوند و همزمان به عرضه و تقاضا ضربه بزنیم؛ خواستگاه اصلی فروشندگان و مصرف‌کنندگان همین مناطق هستند.

وی تاکید کرد: باید قبول کنیم دسترسی به مواد مخدر در این مناطق راحت‌تر است؛ بیش از ۱۰۷ خانه پلاک قرمز در این مناطق وجود دارد.  این مناطق شهدای زیادی تقدیم نظام کرده است و زیبنده نیست چنین وضعیتی داشته باشند.

رئیس پلیس پایتخت خاطرنشان کرد: باید اقدامات را در دو سطح کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم کنیم؛ در اقدامات کوتاه مدت باید بتوانیم معتادین متجاهر را جمع آوری کرده تا کسبه و مردم بتوانند به راحتی زندگی کنند و در اقدامات بلندمدت در قرارگاه آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی و اقدام کنیم.

سردار رحیمی افزود: بیش از ۱۵۰ گشت موتوری یگان امداد، پلیس آگاهی و تمامی پایگاه مبارزه با مواد مخدر در این حوزه بسیج شدند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۹ هزار معتاد متجاهر و حدود ۷ هزار خرده فروش مواد مخدر در تهران رها هستند که باید با آن‌ها برخورد شود.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار