عضو دفتر سیاسی حماس:

«مقاومت» مسیر آینده فلسطین را هموار می‌کند

الحیه با بیان اینکه مقاومت مسیر آینده فلسطین را هموار می‌کند، گفت: مقاومت در یک مسیر صعودی قرار دارد و دستاورد‌های مهمی را به جا گذاشته است.
کد خبر: ۵۱۹۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۶ - 30April 2022

تهران از هیچ حمایتی از مسئله فلسطین دریغ نکرد

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «خلیل الحیه» عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگویی اظهار داشت: تهران در تمامی مدت از هیچ حمایتی از موضوع فلسطین دریغ نکرده است و همواره با مقاومت فلسطین در تمامی ابعاد بوده است.

وی در ادامه گفت: ما مسیر مقاومت و گزینه مقاومت اسلامی را انتخاب کردیم و همواره بر این گزینه اصرار داریم و معتقدیم گزینه مقاومت می‌تواند مسیر آینده فلسطین را هموار کند.

عضو دفتر سیاسی جنبش حماس با قدردانی از حمایت‌های تهران و نیز اهمیت روز جهانی قدس در پیشبرد اهداف مقاومت فلسطین گفت: مقاومت در یک مسیر صعودی قرار دارد و دستاورد‌های مهمی را به جا گذاشته است.

وی با اشاره به برخی موانع در تکمیل دستاورد‌ها و پیروزی‌های ملت فلسطین از تشکیلات خودگردان فلسطین به عنوان شریک مذاکره با اسرائیل نام برد و افزود که روند سازش همواره محکوم به شکست است.

خلیل الحیه با اشاره به اینکه آینده مقاومت آینده‌ای درخشان است ابراز امیدواری کرد که همگرایی و وحدت اسلامی بتواند به موفقیت‌های بیشتر محور مقاومت منجر شود.

وی گفت که مقاومت اسلامی و گفتمان آن و روز قدس مانع مهمی در برابر پیشبرد پروژه صهیونیست و همچنین فرآیند عادی‌سازی عربی و اسرائیلی است.

منبع: مهر

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها