رئیس سازمان نشر و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا خبر داد؛

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰

طیبی گفت: در مجموع در سال گذشته بیش از پنج هزار برنامه حوزه دفاع مقدس در نیروی انتظامی اجرا شد.
کد خبر: ۵۱۹۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 28April 2022

اجرای بیش از ۵ هزار برنامه دفاع مقدس در سال ۱۴۰۰به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «رضا طبیبی» دبیر شورای عالی و رئیس سازمان نشر و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا امروز (پنج‌شنبه) در جلسه ستاد گرامی‌داشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت انتظامی جمهوری اسلامی ایران که در فرماندهی انتظامی کشور برگزار شد، با اشاره به اقدامات فرماندهی انتظامی کل کشور در حوزه دفاع مقدس اظهار داشت: در سال گذشته ۱۱۳ برنامه از طرف ستاد کل نیروهای مسلح به نیروی انتظامی ابلاغ شد.

وی ادامه داد: علاوه بر اجرای برنامه‌های ابلاغی ستاد کل درخصوص برنامه‌های دفاع مقدس بیش از ۳۲ برنامه در تمامی رده‌های انتظامی برگزار شد.

طیبی گفت: در مجموع در سال گذشته بیش از پنج هزار برنامه حوزه دفاع مقدس در نیروی انتظامی اجرا شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته دفاع مقدس ۲۳ برنامه توسط نیروی انتظامی در تمامی رده‌ها انجام شد.

دبیر شورای عالی و رئیس سازمان نشر و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا افزود: برای اولین بار در پنج سفارتخانه روسیه، چین، ترکیه، پاکستان، افغانستان توسط افسران رابط نیروی انتظامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس اجرا شد.

طبیبی درخصوص برنامه‌های نیروی انتظامی برای سال ۱۴۰۱ گفت: امسال هم برنامه‌های گرامی‌داشت دفاع مقدس توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح در ۴۳ هفته پیس‌بینی و به ما ابلاغ شده است و پس از بومی سازی این برنامه‌ها در ستاد ناجا به تمامی رده‌ها ابلاغ شده است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار