طبیبی تاکید کرد؛

لزوم گسترش روحیه جهادی و حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در نیروی انتظامی

رئیس سازمان و دبیر شورای عالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا گفت: اگر بتوان معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را به خوبی در بین کارکنان ناجا گسترش داد و به انتقال تجربيات در بين آنان پرداخت، اين عزیزان نيز قهرمانان آيندگان خواهند شد.
کد خبر: ۲۵۷۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ - 16September 2017
تاکید بر گسترش روحیه جهادی و حفظ معارف و ارزش‌های دفاع مقدس در بین کارکنان ناجا
به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، «رضا طبيبی» رئیس سازمان و دبیر شورای عالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا در جمع فرماندهان و سربازان مرکز آموزش شهيد «مدنی» اصلاندوز استان اردبیل با بیان اينکه خدمت در مرزها از سخت‌ترين ماموريت‌های نيروی انتظامی است، گفت: تنها دليلی که اين عزيزان در مرزها با وجود سختی‌ها به تامين امنيت می‌پردازند، روحيه ايثارگری آنان است. بايد بيش از پيش اين روحيه در بين کارکنان و سربازان تقويت شود.

رئيس سازمان و دبير شورای عالی نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس ناجا با تاکيد بر انجام فعاليت‌های فرهنگی، افزود: بايد اين ايثارگران را با فرماندهان دفاع مقدس که امروز قهرمانان ما هستند، آشنا کرد؛ اگر بتوان معارف و ارزش‌های دفاع مقدس را به خوبی در بين اين عزيزان گسترش داد و به انتقال تجربيات در بين آنان پرداخت، اين عزیزان نيز قهرمانان آيندگان خواهند شد.

طبیبی با تاکید بر گسترش روحيه جهادی و حفظ معارف و ارزش‌های دفاع مقدس در بین کارکنان ناجا، این امر را یکی از ماموريت‌های سازمان نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس نیروی انتظامی عنوان کرد.

دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و شرکت در جلسه شورای نشر معارف و تجارب انتظامی و دفاع مقدس و بررسی عملکرد اين استان از ديگر برنامه‌های طبیبی در سفر به استان اردبیل بود.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار