معاون استاندار مازندران:

سپاه پاسداران تکیه‌گاه دولت انقلابی و مردم است

«علیخانی» گفت: سپاه یکی از تکیه گاه‌های دولت انقلابی و مردم است و با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه‌های نیمه تمام استان به پایان می‌رسد که بارقه امیدی با اجرای این پروژه‌ها ایجاد خواهد شد.
کد خبر: ۵۱۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۷ - 26April 2022

سپاه پاسداران تکیه‌گاه دولت انقلابی و مردم استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «رضا علیخانی» معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران امروز در جلسه با مدیران قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا با اشاره به اینکه هدف ما جلب رضایت مردم است و امیدواریم بتوانیم با همکاری قرارگاه خاتم ۲۴ پروژه نیمه تمام حوزه راه را که در مسیر ساری رامسر قرار دارد به اتمام برسانیم تا بخش اعظم مشکل ترافیک و حمل و نقل استان را حل کنیم، اظهار داشت: این ۲۴ پروژه می‌تواند تا ۵۰ درصد مشکل ترافیک استان را حل کند و اتمام پروژه‌های مزبور، نقش بسیار موثر در کاهش تصادفات و افزایش ایمنی سفر را در استان در بر خواهد داشت.

وی افزود: ترافیک غرب استان یک مسئله ملی است و در همین راستا برای رفع مشکل ترافیک غرب استان از کلارآباد تا نشتارود در وضعیت کوتاه مدت و اضطراری، احداث چند دوربرگردان غیر همسطح امری حیاتی است و باید مورد توجه قرار گیرد. همچنین امیدواریم به مدد الهی پروژه‌های نیمه تمام حوزه راه استان را به اتمام برسانیم.

وی یادآور شد: طرح آزادراه سراسری رامسر - گلوگاه و راه آهن سراسری شرق به غرب استان در مرحله طراحی و مطالعه قرار دارد، چرا که سیل عظیم گردشگران مستلزم برخورداری از شبکه حمل و نقل با ظرفیت بالا، کارآمد، به صرفه و آسان برای جابجایی مسافران از شرق به غرب و بلعکس می‌باشد.

علیخانی تاکید کرد: سپاه یکی از تکیه گاه‌های دولت انقلابی و مردم است و با ورود قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا پروژه‌های نیمه تمام استان به پایان می‌رسد که بارقه امیدی با اجرای این پروژه‌ها ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار