فرمانده سپاه ابرکوه:

امام (ره)، سپاه را به عنوان حافظ راستین انقلاب به یادگار گذاشتند

سرهنگ «برقویی» گفت: امام (ره)، سپاه را به عنوان حافظ راستین انقلاب به یادگار گذاشتند.
کد خبر: ۵۱۸۰۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۲ - 22April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «مهدی ابرقویی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه روز جمعه درنشستی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران به امر امام خمینی (ره) اظهار داشت: سپاه نهادی است که از بدو تشکیل مورد حسد و مغضوب دشمنانی بود که انقلاب را غرشی زودگذر و حرکتی مشابه انقلاب‌های فرانسه و روسیه می‌دیدند.
 
ابرقویی تصریح کرد: فرزندان انقلابی امام خمینی (ره) از ابتدای شروع به کار این نهاد از کوران درگیری‌های قومی و مبارزه با غائله‌های کرد، ترک، عرب، بلوچ و ترکمن‌صحرا تا ایام پر فراز و نشیب دفاع مقدس و دوران پس از آن در جنگ نرم حضور یافتند و افتخار‌های زیادی را خلق کردند.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: سپاه همچنان به کوری دشمنان، استکبار جهانی و در صدر آن‌ها آمریکا، امروز از مردم با مردم و برای آنهاست.
 
فرمانده سپاه ابرکوه: امام (ره)، سپاه را به عنوان حافظ راستین انقلاب به یادگار گذاشتند. امروز سپاه پاسداران در فرایند امنیت مایه افتخار جهان اسلام است، سپاه در هر عرصه‌ای برای انقلاب می‌رزمد و تا نابودی استکبار و غده چرکین سرطانی منطقه یعنی ددمنشان صهیونیست از پای نمی‌ایستد.
 
این مسئول نظامی ابرکوه یاد آور شد: هم اکنون صدای خرد شدن استخوان‌های رژیم صهوینستی به گوش می‌رسد و خون جوانان سپاهی و بسیجی و سایر شهدا ثمره‌ای به نام زندگی پسا تروریسم و پسا صهیونیسم را نوید می‌دهد.
 
وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال و اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای تحقق پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه به همراه نیرو‌های بسیج آماده کمک به دولتمردان برای محقق کردن پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج تلاش می‌کند تا بستر مردمی را برای اشتغال پایدار، تولید و شرکت‌های دانش بنیان فراهم کند تا یک حرکت بزرگ و جهادی در این شهرستان شکل بگیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها