با حضور فرمانده نهاجا؛

پیکر ۲ شهید گمنام در دانشگاه هوایی شهید ستاری تشییع شد

همزمان با مراسم احیاء شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، با حضور امیر سرتیپ واحدی پیکر دو شهید گمنام در دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری تشییع شد.
کد خبر: ۵۱۸۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۸ - 25April 2022

پیکر ۲ شهید گمنام در دانشگاه هوایی شهید ستاری تشییع شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، همزمان با بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان و برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر، با حضور امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش، حجت‌الاسلام «سید احمد قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، فرماندهان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این دانشگاه تشییع شدند.

حجت‌الاسلام قاضی در این مراسم با اشاره به توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی اظهار داشت: آنچه امروز بر همگان روشن است، این است که دشمنان نظام اسلامی به دنبال ایجاد آشوب و تفرقه‌افکنی در بین جوامع اسلامی هستند؛ همان موضوعی که در زمان امام علی (ع) نیز یکی از مقوله‌های مهم دشمنان برای ایجاد دوگانگی در بین مسلمانان بود.

وی افزود: شایعه‌پراکنی و تبلیغات رسانه‌ای دو ابزار مهم دشمنان برای برهم زدن رابطه برادری میان شیعه و سنی است که تنها ابزار شکست این توطئه‌ها روشن‌بینی، تبیین درست مسائل و بصیرت دینی است؛ بصیرتی که آکنده از احساسات درونی نسبت به دفاع از ارزش‌ها و اعتقادات دینی باشد؛ نه از روی غرض‌ورزی و حس برتری که بدون شک این ابزار قدرتمند می‌تواند تمامی نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کند و مانع از بروز اختلافات قومیتی شود.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با تجلیل از یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافع حرم گفت: شهدا با بذل جان خود امنیت را برای ما به ارمغان آوردند و امروز هم با حضورشان علاوه بر ایجاد حال و هوای معنوی، موجب وحدت و همدلی آحاد ملت شریف ایران اسلامی هستند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها