امام جمعه سرخ رود:

حقایق انقلاب اسلامی در «جهاد تبیین» بازگو شود

حجت‌الاسلام «تقی‌زاده» گفت: جهاد تبیین جهادی واجب عینی است و هیچ مسامحه‌ای پیرامون آن مورد پذیرش نیست، به ويژه برای جبهه‌ انقلاب که در جهاد تبيين هم باید حقایق انقلاب بازگو شود و هم تبلیغات مسموم رسانه‌های نظام سلطه خنثی شود.
کد خبر: ۵۱۷۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵ - 22April 2022

حقایق انقلاب اسلامی در «جهاد تبیین» بازگو شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ رود در خطبه‌های نماز حمعه امروز اظهار داشت: رسانه‌هایی که ظلم‌های خود را حقوق بشر جا می‌زنند، در عین حال با دروغ پراکنی و شایعه سازی زمینه محکوم کردن کشور‌هایی ایران در مجامع بین‌المللی را فراهم می‌کنند. هتک حرمت به قرآن عزیز را نشانه دموکراسی و آزادی بیان نشان می‌دهند، اما تحقیق و اظهار نظر در مورد هلوکاست را به شدت سانسور می‌کنند و افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند مورد هجمه قرار می‌گیرند و بازداشت می‌شوند؛ آیا اعتقادات یک و نیم ملیارد مسلمان جزو حقوق بشر نیست.

امام جمعه سرخ رود با بیان اینکه برهنگی و هرزگی می‌شود جزو حقوق بشر، اما در همین کشور‌ها با حجاب به شدت برخورد می‌کنند، گفت: سال هاست ایران مهاجران افغانستانی را همانند برادر و دوست خود پذیرفته است و مسالمت آمیز در کشور زندگی می‌کنند، هر چند این هم زیستی مسالمت آمیز به نفع استکبار نیست و درصدد اختلاف بین برادران است، اما همین دولت‌های اروپایی را ببینید، که چگونه با پناهجویان برخورد می‌کنند، و می‌خواهند آن‌ها به کشور آفریقایی رواندا تبعید کنند.

حجت الاسلام تقی‌زاده ادامه داد: حقوق بشر آن‌ها می‌گوید که مجامع بین المللی باید در برابر حملات تروریستی در افغانستان که به کشته شدن شمار زیادی از نوجوانان منجر شد، سکوت کند، اما برای چشم رنگی‌های اروپایی هر روز بیانیه صادر کند؛ همین دولت‌ها هستند که مفاهیم و مضامین حقوق بشر را برای ما می‌نویسند و برخی در داخل کورکورانه آن را باور می‌کنند؛ در واقع این عرصه، عرصه جنگ روایت هاست، که اگر منفعل باشیم، هر دروغی را به خورد ما می‌دهند.

وی تصریح کرد: یکی از وجوه انفعال این است که سال‌ها توصیه رهبر معظم انقلاب پیرامون ساماندهی و قانون‌مند کردن فضای مجازی بر زمین مانده، و مجلس محترم و دولت آن را بین همدیگر پاسکاری می‌کنند.

امام جمعه سرخ رود افزود: انتظار ما از مجلس انقلابی این بود که طرح صیانت، دقیق و محکم و کارشناسی مورد بررسی قرار گیرد و به تصویب برسد و دولت هم آن را با سرعت و قدرت عملیاتی کند، نه اینکه بعد از کشمکش‌های بسیار و شاید برای فرار از فشار‌های داخلی و خارجی که منفعت خود را در رها بودن فضای مجازی می‌بینند، این طرح مهم بین شورای عالی فضای مجازی و مجلس و ... پاسکاری شود؛ این مدل محافظه کاری هیچ سنخیتی با انقلابی و جهادی بودن ندارد.

حجت الاسلام تقی‌زاده با اشاره به اینکه در بحث قیمت کالا‌های اساسی و ارزاق هم همین گونه است، گفت: هر چند که هر انسان منصفی از بدهی‌های گذشته دولت مطلع است و اینکه بخش زیادی از درآمد دولت که از گشایش‌های نفتی و آزادسازی منابع به دست آمده، صرف تصفیه این بدهی‌ها می‌شود، اما واقعا پذیرفته نیست که قیمت بسیاری از کالا‌های اساسی این چنین بی‌رویه افزایش یابد، و شاهد این هستیم قیمت‌ها در مناطق مختلف شهر هم، هر کدام به یک قیمت عرزه می‌شوند و یا دو شرکت خودروسازی با گردن کلفتی بر گرده مردم سوار شوند و شاهد افزایش روزانه قیمت خودرو باشیم.

وی اظهار داشت: اگر نیاز به نظارت بیشتر است، این کار را انجام دهید، اگر نیاز به برخورد با مافیا است، این کار را با قدرت انجام دهید که ملت پشتیبان شماست؛ اگر نیاز به تغییر مدیرانی است که جزو مسببان وضع موجود هستند، پس سریع‌تر این تغیرات را انجام دهید. برای مردم و جامعه هیچ تعلل و بهانه‌ای قابل پذیرش نیست.

امام جمعه سرخ رود یادآور شد: ما انتظار داریم این صلابت و اقتدار ایران در بخش نظامی و دفاعی که هر روز بیشتر می‌شود، و حتی نام ایران آن‌ها را دچار هراس می‌کند، در موضوعات داخلی هم جلوه کند.

حجت الاسلام تقی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از پیشرفت‌های شگرف ارتش عزیز که در روز ۲۹ فروردین به نمایش درامد و حاصل تلاش مجاهدانه این عزیزان است کمال قدردانی و تشکر را به عمل آوریم و تبریک و خداقوت خود را نثار این عزیزان کنیم.

امام جمعه سرخ رود گفت: جهاد تبیین جهادی واجب عینی است و هیچ مسامحه‌ای پیرامون آن مورد پذیرش نیست، به ويژه برای جبهه‌ انقلاب که در جهاد تبيين هم باید حقایق انقلاب بازگو شود و هم تبلیغات مسموم رسانه‌های نظام سلطه خنثی شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار