تولیت آستان قدس رضوی:

مقاومت جامعه ایثارگری در تاریخ ماندگار می‌شود

حجت‌الاسلام «مروی» گفت: رنج و دشواری‌هایی که رزمندگان، آزادگان و خانواده شهدا در راه دفاع از اسلام و این مرزوبوم متحمل شدن، حماسه ماندگاری در تاریخ این کشور است.
کد خبر: ۵۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰ - 19April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام‌ «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی شب گذشته به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی با همراهی امیر سرتیپ «رضا آذریان» فرمانده ارشد آجا در منطقه شمال شرق با حضور در منزل شهيد «سيدمحمد اتحادی»، جانباز «سيد علی‌اكبر امينی» و آزاده «محمدرضا يزدی‌پناه» از جامعه ایثارگری ارتش، ضمن تقدیر از رشادت‌ها و جانبازی‌های رزمندگان دفاع مقدس، یاد و خاطره‌ حماسه‌‌آفرینی‌های غیور مردان ارتش جمهوری اسلامی را در دفاع از کشور گرامی‌داشت.

وی در این دیدارها ارتش جمهوری اسلامی را یکی از ارکان و مظاهر اقتدار نظام مقدس اسلامی خواند و اظهار داشت: رنج و دشواری‌هایی که رزمندگان، آزادگان و خانواده معظم شهدا در راه دفاع از اسلام و این مرزوبوم متحمل شدن، حماسه ماندگاری در تاریخ این کشور است.

وی شجاعت، مقاومت و آزادگی آزادگان در دوران اسارات را ستود و آن را منبعث از غیرت دینی و ایمان قوی رزمندگان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز نماد استقامت، ایثار و غیرت دینی ملت ایران هستند که رنج‌ها و شکنجه‌های جسمی و روحی دژخیمان بعثی را در زندان‌ها عزتمندانه تحمل کردند و آزادگی را در اسارت معنا بخشیدند.

تولیت آستان قدس رضوی صبر و ایثار همسران و خانواده‌های رزمندگان را ستود و گفت: خانواده‌های معزز جانبازان، آزادگان و شهیدان که عزت‌مندانه روزهای سخت انتظار و دوری از عزیزان خود و دردها و آلام جانبازان را تحمل کرده‌اند، سهم قابل توجهی در پیروزی‌های ملت ایران و عزت و اقتدار امروز کشور دارند.

مروی ابراز داشت: پاداش حقیقی مجاهدت‌های رزمندگان و جانبازان در روز قیامت از سوی خداوند متعال عنایت خواهد شد چون ظرف این دنیا برای اعطای این پاداش‌ها کوچک است.

خانواده شهید اتحادی، جانباز «سيد علی‌اكبر امينی» و آزاده «محمدرضا يزدی‌پناه» در این دیدارها ضمن بازگو کردن خاطرات خود، به بیان دغدغه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار