دیدار تولیت آستان قدس رضوی با خانواده شهید حجت‌الاسلام «اصلانی»

حجت‌الاسلام «مروی» پس از حادثه حمله به سه طلبه در حرم مطهری رضوی و شهادت حجت‌الاسلام اصلانی، در منزل این شهید حضور یافت.
کد خبر: ۵۱۴۵۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۴ - 05April 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، در پی حادثه امروز حرم رضوی و شهادت روحانی جهادگر «محمد اصلانی»، حجت‌الاسلام «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی شامگاه سه‌شنبه، با حضور در منزل این شهید والامقام ضمن دیدار با خانواده شهید اصلانی از فرزندان این روحانی شهید دلجویی کرد.

حجت‌الاسلام مروی در این دیدار با تأثر و اندوه فراوان، ضمن محکوم کردن هتک حرمت به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، شهادت حجت‌الاسلام اصلانی را به محضر حضرت ولی عصر (عج) رهبر معظم انقلاب اسلامی و عموم مسلمین به ویژه زائران، مجاوران و روحانیت معزز تسلیت گفت.

وی در ادامه اظهار داشت: طلاب عزیزی که در این واقعه مورد سوءقصد واقع شده‌اند، جزو عناصر جوان، جهادگر و پرتلاشی بودند که در عرصه خدمتگزاری به مردم عزیز مشهد مقدس به نام مبارک علی بن موسی الرضا (ع) اقدامات ارزشمندی را به ثمر می‌رساندند.

تولیت آستان قدس رضوی خطاب به دختر شهید اصلانی گفت: امشب پدر شما در رضوان خدا مهمان حضرت رضا (ع) است. دعا کنید همین سرنوشتی که خداوند برای پدر شما مقدر کرد برای ما مقدر کند و ما در بستر نمی‌ریم و به شهادت برسیم.

مروی ادامه داد: شهادت حجت‌الاسلام اصلانی سعادت است، خوشا به حال ایشان، شما با شهادت پدرتان سربلند شدید و عزت بیشتری پیدا کردید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار