شهید «رسولی»:

مملکت اسلامی را از وابستگی اقتصادی نجات دهید

شهید، ولی‌الله رسولی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «حتی یک لحظه از کار و فعالیت باز نایستید و در جبهه اقتصادی شما نیز به جنگ قلدران و زورمندان زالوصفت بروید و مملکت اسلامی را از وابستگی اقتصادی نجات دهید.»
کد خبر: ۵۱۶۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ - 13April 2022

مملکت اسلامی را از وابستگی اقتصادی نجات دهید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید ولی‌الله رسولی

«بسم رب الشهداء و الصدیقین‌ای امت این جنگ‌ها و این جهاد ملی مقدس است و قطعا این جهاد می‌تواند حکومت الله (حق) را بر سراسر جهان برقرار کند.‌ای امت حزب‌الله! شما را قسم می‌دهم به خون سرخ شهدا و قسم به صبر و مقاومت مادران شهدا و قسم به اشک چشم یتیمان شهدا تا پیروزی کامل اسلام و آزادی ایران عزیز از چنگال ابرقدرت‌ها و تا آزادی کربلا و قدس و تمام سرزمین‌های اسلامی اشغال شده از پای ننشیند و ریشه کفر و نفاق را که در حال پوسیدگی است با حربه ایمان از بیخ و بن پر کنید.

پدر و مادر مسئولیت شرعی خود را از یاد نبرید که مسئولیت شما فراموش نکردن جنگ و دعا برای پیروزی رزمندگان اسلام و داشتن صبر و تحمل، زیرا که من را هم آگاهانه و داوطلبانه انتخاب کردم پدر و مادر جان امید است که مرا ببخشید، زیرا برای من زیاد زحمت کشیدید. خیلی آرزو داشتم که به شما خدمت کنم، اما خدمت به اسلام بالاتر از اینهاست.

برادران و خواهران عزیزم برای حفظ حرمت اسلامی خویش و جامعه توحیدی از شما توقع دارم که حتی یک لحظه از کار و فعالیت باز نایستید و در جبهه اقتصادی شما نیز به جنگ قلدران و زورمندان زالوصفت بروید و مملکت اسلامی را از وابستگی اقتصادی نجات دهید.‌ای خواهران همچون زینب صبور و مقاوم باشید و به خاطر خون شهدای اسلام به اسلام خدمت کنید که بزرگترین خدمت شما به اسلام فرزند نیک و شجاع تحویل جامعه دادن است تا از مرز اسلام و مسلمین دفع کنند همانطور که علی (ع) می‌فرماید: «بزرگترین خدمت و ارث برای فرزند تربیت صحیح و سالم است».

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار