شهید صادقى: پیرو ولایت باشید

شهید یحیى صادقى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «ای مردم تقواى خدا پیشه کنید و فکر آخرت باشید و از ولایت فقیه حمایت کنید تا امام زمان (عج) از شما راضى باشند.»
کد خبر: ۵۱۵۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱ - 11April 2022

شهید صادقى: پیرو ولایت باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید یحیى صادقى

«بسم رب الشهداء و الصدیقین

ان الذین آمنوا والذین هاجروا و جاهدوا فى سبیل الله اولئک یرجون رحمت الله و الله غفور رحیم

آنان که به دین اسلام گرویدند و از وطن خود هجرت کردند و در راه خدا جهاد کردند اینان امیدوار و منتظر رحمت خداوند باشند که خدا بر آن‌ها بخشنده و مهربان است.

با حمد و سپاس به پیشگاه مقدس احدیت و با درود و سلام بر اولیاء و انبیاء الهى و با درود و سلام بر مهدى موعود (عج) یگانه منجى عالم بشریت و با درود و سلام بر نایب بر حق آقاامام زمان خمینى بت‌شکن و با درود و سلام بر امت حزب‌الله ایران که با ایثارگرى خود اسلام را روح بخشیدند.

پدر عزیز و گرامی‌ام بعد از عرض سلام خدمت شما که زحمات فراوانى را براى من متحمل شده‌اى از شما مى‌خواهم مرا ببخشى، زیرا نتوانستم یک هزارم زحماتت را قدردانى کنم، از شما مى‌خواهم مرا حلال کنى و برای من ناراحت نباشید، هرگاه خواستید گریه کنید به یاد حسین (ع) و یارانش گریه کنید و اگر مفقود شدم (این خواسته خودم از خداوند است تا مانند فاطمه زهرا مفقود باشم و اگر خداوند این فیض را به من عطا کرد) به یاد فاطمه زهرا (س) بیافتید و براى مظلومیتش گریه کنید.

مادر عزیزم و مادر مهربانم شما که براى من بیش از حد زحمت کشیده‌ای و حق زیادى بر گردنم دارید از شما می‌خواهم به بزرگى خودت مرا ببخشى و حلالم کنی، باشد که در روز قیامت اگر خداوند حق شفاعت به من بدهد شما را شفاعت کنم تا بتوانم گوشه کوچکى از زحمات شما را جبران کنم.

از برادران عزیزم طلب حلالیت می‌کنم، زیرا نتوانستم برادر خوبى براى آن‌ها باشم و از خواهرانم می‌خواهم مرا حلال کنندو از تمام دوستان و اقوام حلالیت می‌خواهم و امیدوارم اگر حقى بر گردنم دارند حلال کنند.‌ای مردم تقواى خدا پیشه کنید و فکر آخرت باشید و از ولایت فقیه حمایت کنید تا امام زمان (عج) راضى باشند، از همه کسانى که می‌توانند سلاح بر دست بگیرند مى خواهم که در این جهاد مقدس شرکت جویند که همانا فیض بزرگى است که هر کس از آن‌ها بى نصیب شود واى بر حالش.

این راهم بگویم که من راه شهادت را با آگاهى کامل انتخاب کرده و از خداوند مى خواهم مرا شهید کند در راه خودش، زیرا من بهترین راه سعادت را در شهادت مى‌بینم و در پایان از خداوند بزرگ طلب مغفرت دارم تا گناهانم را ببخشد و مرا از گناهان پاک کند و به جوار خودش ببرد. ان‌شاءالله.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها