شهید بیات: برای اسلام تبلیغ کنید

شهید احمدرضا بیات در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «برای اسلام تبلیغ کنید؛ راه شهدا را در پیش گیرید.»
کد خبر: ۵۱۴۴۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۷ - 05April 2022

شهید بیات: برای اسلام تبلیغ کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

وصیت‌نامه شهید احمدرضا بیات

«بسمه تعالی

حضور محترم مادرم سلام می‌رسانم امیدوارم که انشاءاالله خداوند صبری بزرگ به شما عطا کند. مادر می‌دانم که فرزند خوبی برایت نبودم و نتوانستم تو را آنچنان که شایسته مادری بود شاد کنم، عاجزانه از شما تقاضا دارم مرا ببخشید که با این کارتان مرا شاد می‌کنید و بزرگواری خود را نیز ثابت می‌کنید مادر واقعا ً شما برای من زحمت زیادی کشیده‌اید انشاءالله که مرا ببخشید، چون خداوند بخشندگان را نیز دوست دارد.

هر وقت نماز می‌خوانید برایم از خداوند طلب آمرزش کنید و همیشه در نمازهایتان امام را دعا کنید، به خواهرم و دیگران بگویید مرا ببخشند و برایم گریه نکنند، چون گریه کردن هیچ فایده‌ای ندارد فقط امام را دعا کنید، اما با همسرم آنچنان که اسلام حکم کرده رفتار کنید.

برای اسلام تبلیغ کنید، بدن مرا کنار پدرم به خاک بسپارید قبرم را زیاد تشکیلاتی نکنید ساده باشد تا مردم بدانند قبر را درست کردن هنر نیست بلکه راه شهیدان را رفتن هدف است یک پرچم سبز سر قبرم بگذارید با آرم لااله الا الله تا مردم بدانند که من برای چه شهید شدم و یک جلد قرآن سر قبرم بگذارید و سوره مؤمنون را باز کرده تا مردم بدانند که سوره چیست و هدف ما نیز قرآن بوده و این جانی که داده‌ایم در راه اسلام و قرآن بوده است.

به امید زیارت کربلای حسینی»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها