شهید «ابراهیمی رستمی»:

اسلام فقط شعار نیست بلکه عمل است

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «میرزاعلی ابراهیمی رستمی» آمده است: اسلام فقط شعار نیست بلکه عمل است و هرگز دوست ندارم که برای خودم کشته شوم بلکه در راه رضای خداوند که ثابت کنم همچنان که مولایم علی و سرورم حسین (ع) ثابت کردند که بنده خدا هستند
کد خبر: ۵۱۴۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷ - 03April 2022

اسلام فقط شعار نیست بلکه عمل استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان بر کف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«میرزاعلی ابراهیمی رستمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «بهشهر» است که در ادامه، وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«میرزاعلی ابراهیمی رستمی» فرزند «شعبان» هفتم شهریور ۱۳۳۹ در بهشهر به دنیا آمد و در تاریخ ۱۴ فرردین ۱۳۶۰ در مریوان به شهادت رسید.

وصیت‌نامه شهید

اینجانب «میرزاعلی ابراهیمی» همیشه آرزو می‌کردم که روزی بتوانم این همه حرف بزنم به عمل ثابت کنم که عملی در کار بوده، اسلام فقط شعار نیست بلکه عمل هست و هرگز دوست ندارم که برای خودم کشته شوم بلکه در راه رضای خداوند که ثابت کنم همچنان که مولایم علی و سرورم حسین (ع) ثابت کردند که بنده خدا هستند اول پیروزی بر کافران و بعد شهادت که حق است اگر کشته شوم یا اگر بکشم باز هم برای نفس پرستی نیست، زیرا در راه رضای خداست و می‌خواهم این قطره خون که در رگ‌های من جاری است در راه اسلام ریخته شود.

توصیه می‌کنم به مادرم که برای مردن من ناراحت نشود، زیرا مردن حق است چه این که در دفاع از مملکت اسلامی کشته شوم. مادرم اگر شهید شدم ناراحت نباش، زیرا همانطوری که می‌دانید صد هزاران شهید و اسیر شده‌اند و فقط می‌خواهم گریه نکنی و بقیه برادرانم را تشویق کنی که در راه اسلام ارشاد کنند و اسلام واقعی را تحت رهبری امام خمینی پیش ببریم.

مادرم! امیدوارم که دامادی من را در لباس سفید و خونین ببینید. مادر! فراموش نکن همیشه به شما گفته بودم روزی می‌روم و اگر نروم وظیفه اسلامی را انجام ندادم. به شما توصیه می‌کنم که هرگز گریه برای شهید نکنید بلکه خوشحال باشید که من در راه کسی که ما را آفرید شهید شوم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار