پدر شهید کربلایی‌پور در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

احسان هر که را می‌دید از او می‌خواست تا برای شهادتش دعا کند

پدر شهید کربلایی‌پور گفت: احسان، خود «شهادت» را دوست داشت و به هر کسی که می‌رسید، از او می‌خواست تا برای شهادت او دعا کند و به او می‌گفت: برای من دعا کن تا شهید شوم. خداوند هم حاجت پسرم را داد.
کد خبر: ۵۱۴۰۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۰:۳۳ - 18August 2022

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهیدان مدافع حرم «احسان کربلایی‌پور» و «مرتضی سعیدنژاد» ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ در سوریه توسط هواپیمای رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

شهید کربلایی‌پور روز تاسوعای ۱۳۵۹ به دنیا آمد و روز تولد امام حسین (ع) به شهادت رسید حال پدر شهید در رابطه با آرزوی شهادت که فرزندش بسیار بر آن پافشاری می‌کرد، در گفت‌وگو با دفاع‌پرس اظهار داشت: احسان، خود «شهادت» را دوست داشت و به هر کسی که می‌رسید، از او می‌خواست تا برای شهادت او دعا کند و به او می‌گفت: برای من دعا کن تا شهید شوم. خداوند هم حاجت پسرم را داد.

پسرم همیشه به زیارت مزار شهدا در تهران، قم و اهواز می‌رفت. از او می‌پرسیدیم که از شهدا چه چیزی می‌خواهی؟ به من می‌گفت: من آن‌ها را قسم می‌دهم که مرا هم بطلبند.

به مادرش می‌گفت: برایم دعا کن که من شهید شوم. به او می‌گفتم: احسان، اینگونه به او نگو. مادرش به احسان گفت: من برای تو دعا می‌کنم، اما نه حالا بلکه بعداً.

به او می‌گفتم: وقتی تو اینگونه به مادرت می‌گویی، دلش تاب نمی‌آورد. این امر مگر شوخی است؟ تو خودت سه فرزند داری. اینها می‌خواهند زندگی کنند و در آینده می‌خواهند وارد اجتماع شوند.

احسان هر که را می‌دید از او می‌خواست تا برای شهادتش دعا کند

خبر شهادت او را به صورت تلفنی به ما دادند. گفتند زخمی شده است و در بیمارستان است. از آن‌ها پرسیدم که اگر زخمی شده است و بیمارستان است، دیگر چه سؤالی می‌خواهید بپرسید؟ آن‌ها گفتند: می‌خواهیم او را به شما تحویل دهیم.

آنجا بود که من متوجه شدم پسرم به شهادت رسیده است. به آن‌ها گفتم چه چیزی را می‌خواهید تحویل بدهید؟ حتما به شهادت رسیده است که شما اینگونه می‌گویید. آمدیم و دیدیم که پسرمان به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها