در راستای طرح تقدیر از هنرمندان؛

محفل «دیدار هنرمند ماه» در زنجان برگزار شد

در راستای طرح تقدیر از هنرمندان محفل «دیدار هنرمند ماه» در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۱۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۴ - 14March 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، در آستانه فرا رسیدن سال نو، ریاست و کارکنان حوزه هنری زنجان به همراه مسؤولان استانی و فعالان فرهنگی و نویسندگان استان با حضور در منزل «فرزاد بیات‌موحد»، از هنرمند و فعال عرصه ادبیات پایداری در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کردند.

محفل«دیدار هنرمند ماه» یکی از دیگر برنامه‌های فرهنگی هنری حوزه هنری زنجان در راستای ارج نهادن به مقام و منزلت هنرمندان است که نخستین دیدار این محفل عصر امروز در منزل فرزاد بیات موحد به عنوان هنرمند ماه اسفند برگزار شد، که طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این محفل بصورت ماهانه و در قالب دیدار و گفت‌گوی صمیمی با هنرمندان زنجان برگزار خواهد شد و هر دیدار به هنرمند یکی از رشته‌های هنری اختصاص خواهد یافت.

در اولین محفل این دیدار که با حضور «امیر نعمتی»؛ رئیس حوزه هنری، سید «شمس‌الدین موسوی»؛ مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان، «حسین محمدی»؛ مشاور امور ایثارگران شهرداری زنجان و فعالان و نویسندگان عرصه ادبیات پایداری و داستانی برگزار شد از سال‌ها تلاش و پشتکار پیشکسوت عرصه نویسندگی؛ فرزاد بیات موحد در راستای نگارش در عرصه تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری و تربیت نویسندگان نوقلم با اهدای لوح و هدیه تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تدوین کتاب‌های تاریخ‌شفاهی و چاپ و انتشار کتاب علمی، رمان و مجموعه داستان کوتاه با عناوین «صورت‌های خاکی»، «روزهای ارغوانی»، «نگران نباش فرمانده»، «فرمانده تپه قمر»، «روزهای اناری»، «خاکریزهای آبی»، «قصه یک ذره خاک»، «یادگاری‌ها»، «مارمولک‌ها» و ... خلاصه‌ای از فعالیت‌های ادبی و هنری این هنرمند است که کسب مقام در جشنواره‌های ملی و استانی از جمله برگزیده جشنواره غدیر تبریز، برگزیده نخستین کنگره ملی خاطره‌نویسی دفاع‌مقدس، برگزیده پنجمین جایزه ملی ادبی یوسف، برگزیده هشتمین جشنواره شعر و داستان استان زنجان و ... را در کارنامه سالهای فعالبت ادبی هنری خود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار