مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی:

اقتدار نیروهای مسلح باعث شکست نظام سلطه شده است

«شفیعی» گفت: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین منافع و مصالح ملی و به شکست نشاندن استراتژی‌های پی‌درپی نظام سلطه باعث شده مقامات آمریکایی به شکست خود در فشار حداکثری بر علیه جمهوری اسلامی اذعان کنند.
کد خبر: ۵۱۰۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۶ - 09March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «شفیعی» مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی امروز در جلسه شورای اداری شهرستان تربت حیدریه اظهار داشت: جهاد تبیین مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌عنوان یک فریضه از سوی معظم‌له مطرح شده است و در حکم یک الگوی مطلوب و شاخصه اصلی غلبه بر دشمنان به شمار می‌رود.

وی افزود: در شرایط پرمخاطره و تحریم که از سوی آمریکا بر ما تحمیل شده، خداباوری و مردم محوری و نیز عمل جهادی و همه جانبه از راهکارهای قطعی برای عمل به فریضه جهاد تبیین است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی با بیان اینکه برای تحقق این توصیه رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای نقاط قوت بسیار مطلوب و موثری هستیم که استفاده از آنها ما را در تحقق این توصیه معظم‌له موفق می‌گرداند، گفت: مهمترین نقطه قوت ما وجود یک رهبر بصیر، شجاع و هوشمند است که هر کجا نیاز دیدند، حجت را بر همگان قطعی کرده‌اند که نمونه اخیر آن منازعات بین اوکراین و جهان غرب بود که ایشان با ورود به‌موقع، مواضع پر قدرت ایران را اعلام کردند.

شفیعی از مقاومت حیرت‌انگیز مردم کشورمان در صحنه‌های مختلف به‌عنوان دومین نقطه قوت یاد کرد و گفت: مردم تا امروز هر کجا لازم بوده در حمایت از نظام اسلامی پا به صحنه گذاشتتند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: سومین نقطه قوت ما استقلال کشور و سپس عمق راهبردی، اطمینان‌آفرین و اثرگذار است و همچنین قدرت درونی، منافع و مصالح ملی از دیگر نقاط قوت انقلاب است که هر کجا نیاز بوده، به رخ جهانیان کشیده‌ایم.

وی از پیشرفت‌های علمی در عرصه‌های مختلف و دستیابی به قدرت نظامی بسیار بالا به‌عنوان دیگر نقاط قوت یاد کرد و ابراز داشت: اهمیت این موارد زمانی مشخص می‌شود که همگان بدانند جمهوری اسلامی تاکنون موفق شده با این مولفه‌ها توان بازدارندگی بسیار بالای خود را در عرصه‌های بین‌الملل به اثبات برساند.

این مقام امنیتی در بخش دیگری از سخنانش گفت: برپایی انتخابات ریاست جمهوری به‌عنوان نقطه قوت مطلوب برای چرخش منطقی و نظام‌مند قدرت و نیز نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی است و ۲ رکن اساسی حکومت جمهوری اسلامی دین و مردمی بودن آن است و در انتخابات مردم با شناخت و بینش دینی خود تعیین می‌کنند، چرخش نخبگان به چه سمت‌و‌سویی حرکت کند.

شفیعی در ادامه با اشاره به فرصت‌های پیش‌روی جمهوری اسلامی، ابراز داشت: هم‌راستایی، هم‌نظری و هماهنگی بین اجزای نظام و نبود چند صدایی به‌عنوان یک فرصت برای نظام اسلامی مطرح است که این مولفه‌ها باعث ایجاد امنیت در سرتاسر کشور شده و امروز شاهد ثبات و آرامش نسبی در نقاط مختلف کشور هستیم.

به گفته وی، در شرایط کنونی حتی با وجود مشکلات معیشتی، مردم در کمال آرامش اعتراضات مدنی خود را بدون اینکه لطمه‌ای به امنیت نظام وارد شود، مطرح می‌کنند.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ادامه داد: البته این اعتراضات مدنی برای مسوولان حاوی یک پیام مهم نیز هست و آن اینکه برای رفع مشکلات مردم، نیازمند مدیریت جهادی هستیم. مردم مفهوم واقعی مسوول خادم را در نظام اسلامی حس کنند.

شفیعی گفت: اراده معطوف به حل مسئله با نگاه ظرفیت درونی بین اجزای مختلف، انسجام و هماهنگی جبهه مقاومت و سیادت منطقه‌ای ایران، از دیگر فرصت‌های در اختیار ما می‌باشد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در تأمین منافع و مصالح ملی و به شکست نشاندن استراتژی‌های پی‌درپی نظام سلطه باعث شده مقامات آمریکایی به شکست خود در فشار حداکثری بر علیه جمهوری اسلامی اذعان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار