استاندار کردستان:

جانبازان مایه افتخار کشور هستند

«زارعی‌کوشا» گفت: جانبازان مایه افتخار کشور هستند و امنيت و آرامش امروز مرهون ايثار و ازخودگذشتگی آنها است.
کد خبر: ۵۱۰۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳ - 07March 2022

جانبازان مایه افتخار کشور هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سنندج، در آستانه چهارم شعبان روز میلاد حضرت ابوالفضل (ع) که به نام روز جانباز نامگذاری شده است، استاندار و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان شامگاه یکشنبه با «محمدصالح اصلانی» از سربازان جانباز استان دیدار کردند.

«اسماعیل زارعی‌کوشا» استاندار کردستان در این دیدار جانبازان را مایه افتخار کشور عنوان کرد و ضمن آرزوی سلامتی برای آنان اظهار داشت: امنيت و آرامش امروز کشور مرهون ايثار و ازخودگذشتگی جانبازان ولايتمدار است.

«جانبازان» اسوه‌های رشادت و شجاعت هستند

«رضا نجفی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کردستان نیز در این دیدار جانبازان را مظهر اقتدار نظام و امانت‌دار خون شهدا دانست و اظهار داشت: جانبازان با تاسی از بزرگ جانباز دشت کربلا با اطاعت‌پذیری از امام راحل بزرگ‌ترین سرمایه خود را در راه دین و نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

وی با بیان اینکه احترام به جانبازان بر همگان واجب و لازم است، افزود: امروز ما مدیون مجاهدت این عزیزان هستیم بنابراین باید به گونه‌ای با آنان رفتار کنیم که رضایت را به همراه داشته باشد.

نجفی با اشاره به فداکاری‌ها و از جان گذشتگی‌های عظیم این بزرگان در دفاع از کشور، تصریح کرد: قدردانی از اسوه‌های رشادت، شجاعت و ایثار که در راه ارزش‌های والای اسلام و در راه خدا بهترین هستی خود را نثار کردند از وظایف همه آحاد جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار