امام جمعه ابرکوه:

آمریکا همواره با ایجاد بحران و انقلاب‌های مخملی در جهان به حیات خود ادامه می‌دهد

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: آمریکا همواره با ایجاد بحران، شعله‌ور کردن آتش جنگ، کودتا، فتنه و انقلاب‌های مخملی در جهان به حیات خود ادامه می‌دهد و سعی هم دارد ،خود را همچنان کدخدای جهان نشان دهد.
کد خبر: ۵۰۹۶۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ - 04March 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت‌اسلام «سید ابراهیم حسینی» امام جمعه «ابرکوه» در خطبه‌های نمازجمعه این هفته با اشاره به نقش آمریکا در جنگ اوکراین اظهار داشت: روسیه حمله به اوکراین را همچنان ادامه می‌دهد و جنگی را به راه انداخت که سرانجام آن نامعلوم است.
 
رییس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه با تاکید بر اینکه ایران خواستار توقف جنگ میان این دو کشور است، افزود: ایران مثل کشور‌های غربی یک بام و دو هوا عمل نکرد، غربی‌ها در این حمله ظرف ۲۴ ساعت روسیه را تحریم و قطعنامه‌های متعددی علیه این کشور صادر کردند.
 
وی ادامه داد: آن‌ها علیه روسیه موضع گرفتند، اما در حمله عربستان سعودی و امارات متحده عربی به مردم پابرهنه و بی دفاع یمن همه گونه از متجاوز حمایت کردند.
 
امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: البته شاید حق داشته باشند چرا که وقتی ولیعهد صهیونیسم مسلک عربستان، می‌گوید اسراییل دشمن ما نیست و ما او را متحد بالقوه خود می‌دانیم و ساز عادی سازی روابط با آن رژیم را می‌نوازد، باید مثل این عنصر خودفروخته و خبیث را که در اندیشه خیانت بزرگ به آرمان فلسطین است برای خود داشته باشند.
 
وی در ادامه، شعبان را ماه مبارکی دانست و گفت: دومین ماه معنویت زا و ماه رسول خداست در نخستین هفته این ماه شریف موالید سعیده و سه گانه امام حسین (ع) حضرت ابوالفضل (ع) و امام سجاد (ع) را داریم که این مناسبت‌ها را تبریک می‌گویم.
 
حسینی اضافه کرد: باید فرصت‌های ماه شعبان را قدر بدانیم ماهی که نسیم رحمت الهی در آن وزیدن دارد، ماه دعا، مناجات با خدا، تهذیب نفس و آمادگی برای ورود به ماه خداست.
 
وی افزود: بندگان خدا در این ماه می‌توانند تمامی گذشته خود را جبران و آمادگی برای ورود به ماه ضیافت الله را کسب کنند.
 
امام جمعه ابرکوه خاطر نشان کرد: صدقه در این ماه کارساز است روزه‌های قضا را در این ماه بگیرید و در‌های رحمت الهی را بر روی خود باز کنید.
 
وی با تبریک سوم شعبان ولادت با سعادت امام حسین (ع) و تبریک به پاسداران عزیز که نیرو‌های توانمند انقلاب هستند، تاکید کرد: امام حسین (ع) از سال‌های قبل از محرم سال ۶۱ هجری قمری، جهاد تبیین را در مکه و منا آغاز کردند.
 
حسینی اضافه کرد: خطر‌هایی که اسلام را توسط حاکمیت بنی امیه تهدید می‌کرد به مردم گوشزد کردند و هشدار هم دادند، اگر در قبال حکومت ظلم و جور مردم قیام نکنید و سران اقوام و خواص به خود نیایند و وظیفه خود را انجام ندهند، نه تنها چراغ پر فروغ رسالت بی فروغ خواهد شد بلکه مشعل فروزان رسالت و ولایت به دست دشمنان خاموش می‌شود.
 
امام جمعه ابرکوه همچنین با تاکید بر هوشیاری جوانان خاطرنشان کرد: امروز هم حاکمیت سیاه جاهلیت مدرن فضای زندگی مردم - به ویژه جوانان را به مفاسد آلوده کرده و سعی در خاموش کردن فروغ دین، ایمان، ارزش‌های دینی و مذهبی منبعث از بعثت نبوی را برای نسل امروز و فردای این کشور دارد.
 
وی ادامه داد: جوانان و نوجوانان بدانند شخصیت دوستانی که در فضای مجازی پیدا می‌کنند، کاملاً مجازی است و این‌ها شخصیت حقیقی خود را بروز نمی‌دهند و از اعتماد شما سوء استفاده می‌کنند.
 
حسینی ادامه داد: انتشار فیلم‌ها، عکس‌ها و پیام‌های زشت و مستهجن با هدف ترویج لاابالی گری، ولنگاری فرهنگی و تفکر غربی در این فضا‌ها و ماهواره‌ها، ترجمانی از نگاه شیطان به شما جوانان و دور کردن شما‌ها از فیض رحمانی است.
 
امام جمعه ابرکوه خطاب به جوانان گفت: فرزندان عزیزم دشمن شناس باشید و ایجاد موج بی غیرتی و بی عفتی در جامعه از سوی بدخواهان خود را ببینید که چگونه قصد استحاله واضمحلال باور‌های درونی و اعتقادی شما را دارند سعی کنید آب بصیرت بر آتش فساد دشمن بریزید نه بنزین غفلت را.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها