خون پاک شهیدان پشتیبان امنیت، سرافرازی و استقلال میهن

فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در دیدار با خانواده شهیدان گفت: خون پاک شهیدان پشتیبان امنیت، عزت، سرافرازی و استقلال میهن است.
کد خبر: ۵۰۸۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۲ - 23February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سرهنگ «محمدحسن حسینی» فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه با خانواده شهیدان «اسماعیل نعمتی زاده» و «اصغر زارع» دیدار و از آنان دلجویی و با اهداء لوح تقدیر تجلیل کرد.

وی در این دیدار ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، فداکاری‌های خانواده شهدا در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی را ستود و اظهار داشت: امنیت امروز کشور مرهون جانفشانی و از خود گذشتگی شهیدان گران قدری است که در راه اسلام ارزشمندترین داشته خود را برای سربلندی کشورمان هدیه کردند و این بزرگ‌ترین ایثار و از خود گذشتگی است.
 
فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه بر ادامه راه شهیدان و پیروی از آرمان‌های والای آنان تأکید کرد و افزود: خون پاک شهیدان پشتیبان امنیت، عزت، سرافرازی و استقلال میهن است و ادامه دادن راه شهیدان بزرگ‌ترین افتخار و با ارزش‌ترین هدف والای انقلاب اسلامی ایران است.
 
این مقام انتظامی با اشاره به رواج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه در میان قشر جوان، گفت: ما تا قیامت مدیون خون شهدا هستیم و خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم این عزیزان تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا خدمت کنیم.
 
سرهنگ حسینی در پایان این دیدار تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم در مقابل ایثار، صبر و استقامت خانواده گران قدر شهدا سر تعظیم فرود آوریم و همواره در راه اعتلای فرهنگ شهادت در بین کارکنان تلاش کنیم؛ امیدواریم که مورد توجه حضرت، ولی عصر (عج) و دعای این شهدای عزیزمان در ادامه زندگی باشیم.
 
اصغر زارع کلپه نوزدهم آبان ۱۳۶۰، در روستای کلپه از توابع شهرستان ابرکوه به دنیا آمد. پدرش حسن (فوت ۱۳۷۸) مقنی بود و مادرش معصومه نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته الکتروتکنیک درس خواند. ستوان‌سوم نیروی انتظامی بود. سال ۱۳۸۱ ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. بیست و پنجم مهر ۱۳۸۷، در دیهوک طبس هنگام رزمایش بر اثر انفجار گلوله به شهادت رسید. پیکر او را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.
 
اسماعیل نعمتی زاده ابرقوئی یکم اردیبهشت ۱۳۶۱، در شهرستان ابرکوه دیده به جهان گشود. پدرش محمد، کشاورزی می‌کرد و مادرش زینب نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته مکانیک درس خواند و دیپلم گرفت. استوار دوم نیروی انتظامی بود. سال ۱۳۸۴ ازدواج کرد. هفدهم دی ۱۳۸۶، در جاده خاتم - ابرکوه هنگام درگیری با اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر بر اثر اصابت گلوله به صورت و گردن، شهید شد. پیکر او را در روضه‌الشهدای زادگاهش به خاک سپردند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها