معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع):

«جهاد تبیین» عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کند

سردار «افراسیابی» گفت: دشمنان و منافقین با سیاه‌نمایی و ایجاد شبهه تلاش می‌کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه داده مردم را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند؛ بر همین اساس آحاد جامعه باید در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند تا این توطئه‌ دشمن نقش بر آب شود.
کد خبر: ۵۰۶۳۴۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ - 13February 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی‌اکبر افراسیابی» معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه ناحیه خلیل‌آباد که در سالن ثامن‌الحجج (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: مسئول در مکتب امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و مکتب شهید سلیمانی نباید از تلاش برای مردم غافل شود و مطمئنا حرکت در این مسیر سعادت دنیا و آخرت را به‌همراه خواهد داشت.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام رضا (ع) با تأکید بر اینکه فردی می‌تواند ادعا کند که انقلابی، مومن و ولایتمدار است که خود را خدمتگذار مردم بداند، تصریح کرد: سردار سلیمانی تربیت‌یافته مکتب امام خمینی (ره) بود و ما افتخار می‌کنیم که سرباز امام هستیم.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی اگر در مسیر ولایت حرکت کند و آن را ادامه دهد می‌تواند سعادت دنیا و آخرت را تأمین کند، گفت: اگر ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی دیروز تنها درگیر جنگ نظامی بود اما امروز در عرصه‌های مختلفی همچون اقتصاد و فرهنگ با دشمن در جنگ است که اگر براساس اندیشه، تدابیر و منویات امامین انقلاب گام بردارد در این نبردها نیز پیروز خواهد شد.

افراسیابی ادامه داد: امروز دشمن در حال تغییر و تحریف مسیر انقلاب اسلامی است و به همین منظور جهاد تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب یکی از ضروریات جامعه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه باید مراقب نفوذ فرهنگی دشمن بود، بیان داشت: دشمنان و منافقین با سیاه‌نمایی و ایجاد شبهه تلاش می‌کنند که نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناکارآمد جلوه داده مردم را در مقابل انقلاب اسلامی قرار دهند؛ بر همین اساس آحاد جامعه باید در جهاد تبیین نقش‌آفرینی کنند تا این توطئه‌ دشمن نقش بر آب شود.

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های سرهنگ پاسدار «ابوالفضل فتوحی» فرمانده پیشین سپاه ناحیه خلیل‌آباد، سرهنگ پاسدار «محمدحسن مقدم» به‌عنوان فرمانده جدید سپاه ناحیه خلیل‌آباد معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار