ایوبی نماینده وزارت ارشاد:

رسالت عظیم دفاع مقدس با رنگ جنگ به دنیا منتقل می شود

ایوبی نماینده وزارت ارشاد گفت: به هر حال دفاع مقدس پیام های را برای دنیا دارد و رساندن این پیام به گوش دنیا، خود رسالتی عظیم است که این کتاب به خوبی می تواند این رسالت عظیم را ایفا کند.
کد خبر: ۵۰۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴ - 28July 2015

رسالت عظیم دفاع مقدس با رنگ جنگ به دنیا منتقل می شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، حجت الله ایوبی نماینده وزارت ارشاد در نشست معرفی کتاب "رنگ جنگ ایران – عراق" عرصه های هنرهای تجسمی را پس از دوره هشت ساله دفاع مقدس بسیار بارز بیان کرد و اظهار داشت: عرصه هنرهای تجسمی پس از انقلاب اسلامی به ویژه هشت سال دفاع مقدس که باعث پرورش افکار و ایده های مردم در کشور ما شد در این کتاب به خوبی جلوه پیدا کرده است.

وی ادامه داد: انتخاب یک موضوع ایرانی و دفاع مقدس که ارزش های ایرانی – اسلامی را به خوبی به دنیای غرب ارائه دهد همواره برای ناشران ایرانی کار سختی بوده است که این نویسنده به نیکی این کار را در کتاب خود ارائه داده است و همچنین توانسته پیامی را برای کشورهای دیگر به ویژه فرانسه که با ارزش های جمهوری اسلامی کاملا در تضاد است به روایت تصویر بکشد.

نماینده وزارت ارشاد بیان کرد: دفاع مقدس به روایت تصویر این فرصت را به مخاطبان می دهد تا ببیند تصویرگران ما چگونه جنگ را دیده اند و اجازه دهد هنرهای را که در انقلاب اسلامی زنده شده است به رخ جهانیان بکشد.

وی تاکید کرد: به هر حال رنگ جنگ ایران – عراق مورد توجه بسیاری از مخاطبان بیگانه قرار خواهد گرفت چرا که تصویر دفاع مقدس در این کتاب به خوبی جلوه داده شده است.

عیوبی با توجه به اینکه تاریخ انقلاب اسلامی، تاریخ شفاهی است تشریح کرد: امروز حوصله خواننده های دنیا از کتاب های مکتوب سر رفته و کمتر به گرفتن کتاب در دست تمایل نشان می دهند و به قدری که به ابزار ارتباط جمعی تمایل دارند به سمت خواندن کتاب نمی روند. ولی این کتاب از آنجایی که تصویرهای انقلاب را به وضوح نشان می دهد این امکان را به خوانندگان و مخاطبان خود می دهد تا با یک نگاه به تاریخ شفاهی و ظلم های که به ایران روا شده مسلط شوند.

وی اظهار داشت: به هر حال دفاع مقدس پیام های را برای دنیا دارد و رساندن این پیام به گوش دنیا، خود رسالتی عظیم است که این کتاب به خوبی می تواند این رسالت عظیم را ایفا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها