رنگ جنگ معرفی شد/

بانوی نویسنده ی کتاب مصور دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت

در مراسم معرفی کتاب "رنگ جنگ ایران_عراق" از نویسنده این کتاب توسط ریاست حوزه هنری تقدیر شد.
کد خبر: ۵۰۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۷ - 29July 2015

بانوی نویسنده ی کتاب مصور دفاع مقدس مورد تقدیر قرار گرفت

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس مراسم معرفی کتاب مصور رنگ جنگ ایران_عراق که به همت بانوی ایرانی به تصویر کشیده شده است و به زبان فرانسه به رشته تحریر در آمده عصر روز سه شنبه توسط حجت الله ایوبی(نماینده وزارت ارشاد)، محسن مومنی شریف(رئیس حوزه هنری)، حبیبالله صادقی( نقاش دفاع مقدس) و جمعی از کاردانان عرصه فرهنگ و هنر دفاع مقدس به علاقمندان این عرصه معرفی شد.

گفتنی است مینو خانی( نویسنده کتاب) با کمک از نقاشی برجسته چندین نقاش زمان دفاع مقدس و در جهت ارایه هر چه بهتر بازتاب جنگ به مخاطب بیگانه این آثار را در کتاب خود گردآورده است.

همچنین وی برای اینکه تصویری جامع از آنچه در دفاع مقدس رخ داده ارایه دهد به سراغ هنرمندانی رفته که آثارشان در شکلگیری نقاشی انقلاب سهم عمدهای داشت و تعداد نقاشیهای قابل توجهی خلق کردهاند؛ کاظم چلیپا، حبیبالله صادقی، حسین خسروجردی، ایرج اسکندری، ناصر پلنگی، نصرتالله مسلمیان، حمید قدیریان، غلامعلی طاهری، مصطفی گودرزی، علی وزیریان ثانی و مرتضی اسدی را میتوان جز این هنرمندان نام برد.

شایان ذکر است در پایان این مراسم خانی(نویسنده کتاب) از جانب ایوبی و محسنی شریف به خاطر خلق کتاب "رنگ جنگ ایران_عراق" مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها