سردار کارگر در دیدار با استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه با همکاری استانداری

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس در دیدار با استاندار کرمانشاه بر لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس با همکاری استانداری تاکید کرد.
کد خبر: ۵۰۱۹۵
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱ - 27July 2015

لزوم ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه با همکاری استانداری

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در دیدار با مهندس رضایی استاندار کرمانشاه که بعد از ظهر روز گذشته انجام شد، اظهار داشت: من در دوران دفاع مقدس در کرمانشاه بودم و شاهد رشادتهای مردم این مرز و بوم بودم.

وی در ادامه در رابطه با مراکز فرهنگی دفاع مقدس خاطرنشان کرد: ما استانداران را به عنوان فرماندهان قرارگاه سازندگی مراکز فرهنگی دفاع مقدس انتخاب کردیم که مسائل مربوط به این مراکز از طریق این استانداران مدیریت و سازماندهی میشود.

سردار کارگر با بیان این که سال گذشته حدود یک میلیون نفر از یادمانهای عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور بازدید کردند، بیان داشت: در خصوص ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه طرح آن توسط معاونت عمرانی استانداری تهیه تا مورد تایید معاونت مهندسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قرار گیرد و مراحل ساخت آن اجرایی شود.

وی تاکید کرد: در ساخت باغ موزه دفاع مقدس کرمانشاه از تجربیات حوزه دفاع مقدس همدان استفاده و در انجام هزینهها نهایت دقت و صرفهجویی صورت گیرد.

مهندس رضایی استاندار کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: استان کرمانشاه دومین استان جنگی در دوران دفاع مقدس بود که در خصوص حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس باید کار بسیاری انجام میگرفت.

استاندار کرمانشاه در ادامه با اعلام آمادگی جهت همکاری در ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمانشاه گفت: ساخت این باغموزه اولویت نخست ما در بحث گرامیداشت دفاع مقدس است.

رضایی خاطرنشان کرد: پیگیر ساخت این باغ موزه خواهیم بود و در سفر آینده ریاست جمهوری به استان نیز تلاش های خود را جهت به سرانجام رساندن این باغ موزه انجام خواهیم داد.

لازم به ذکر است سردار کارگر پیش از این دیدار در بدو ورود به کرمانشاه که مورد استقبال فرماندهان نظامی استان قرار گرفت، مزار شهدا را زیارت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار