اجرای ویدئو مپینگ «حماسه مرد میدان» در سه نقطه شهر

سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سه نقطه اصلی شهر تهران به صورت همزمان ویدئو مپینگ «راوی حماسه مرد میدان» را با تصاویر سه بعدی اکران کرد.
کد خبر: ۴۹۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ - 03January 2022

اجرای ویدئو مپینگ «حماسه مرد میدان» در سه نقطه شهربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سازمان زیباسازی شهر تهران، همزمان با دومین سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در سه نقطه اصلی شهر تهران به صورت همزمان ویدئو مپینگ «راوی حماسه مرد میدان» را با تصاویر سه بعدی اکران کرد. میادین آزادی، انقلاب اسلامی و همچنین نمای ساختمان پلاسکو، شب گذشته راوی رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بود.

اجرای این گزارش‌های تصویری سه بعدی (ویدئو مپینگ) در راستای ویژه برنامه مدیریت شهری برای گرامی داشت دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی بود و در آن تصاویر کمتر دیده شده از این شهید والامقام به همراه فایل‌های صوتی مناجات و اظهارات مهم حاج قاسم در خصوص تحولات داخلی و خارجی در معرض دید مخاطب قرار گرفت.

بر اساس این گزارش، با همکاری سازمان زیباسازی شهر تهران، این برنامه در پی استقبال شهروندان ، امشب نیز در همین محدوده ها اکران دوباره می شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار