استاندار مازندران:

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل به گفتمان ملی تبدیل شود

«حسینی‌پور» گفت: حماسه اسلامی ششم بهمن آمل به گفتمان ملی تبدیل شود.
کد خبر: ۴۹۷۸۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶ - 31December 2021

حماسه اسلامی ششم بهمن آمل به گفتمان ملی تبدیل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید محمود حسینی‌پور» استاندار مازندران در دیدار با اعضای شورای سیاستگذاری چهلمین سال حماسه اسلامی ششم بهمن آمل با تأکید بر حفظ خودجوشی و مردمی بودن بزرگداشت حماسه ششم بهمن سال ۱۳۶۰ بر راه اندازی تشکیلاتی با پشتوانه جوانان تأکید کرد و اظهار داشت: همانطوریکه دفاع مقدس گفتمان شد، حماسه عظیم ششم بهمن آمل باید به گفتمان تبدیل شود.

حسینی‌پور با بیان اینکه باید مناسبت‌ها را از جنبه احساسی درآورد و به آن ماهیت اعتقادی و حماسی داد، عنوان کرد: باید پیام این حماسه را به نسل امروز و آیندگان منتقل و وحدت، خودجوشی و شور حسینی آن تبیین شود.

این مسئول بر برگزاری جلسات هم اندیشی، بازخوانی، برگزاری مسابقات مقاله و خاطرات و شب شعر با مشارکت جوانان و تولید کتاب تأکید کرد و بیان داشت: حماسه ششم بهمن متعلق به مازندران، شمال و ایران است و همه شهر‌ها باید مراسم بزرگداشت برگزار کنند.

استاندار مازندران با بیان اینکه هیچگاه دشمن را نباید دست کم بگیریم، پیوند حماسه ششم بهمن سال ۶۰ آمل را با مقاومت و کنگره بین المللی کاری ارزشمند دانست و بر گسترش این فرهنگ تأکید کرد.

حسینی‌پور با تأکید بر اینکه حماسه ششم بهمن آمل باید به گفتمان فراملی تبدیل شود، اظهار کرد: باید بیانات حضرت امام (ره) در وصیت نامه اش با موضوع آمل و حماسه اسلامی ششم بهمن برای آیندگان تبیین و گفتمان سازی شود.

استاندار مازندران با بیان اینکه مراسم چهل سالگی این حماسه ویژه است بر ماندگار شدن این حماسه تأکید کرد و گفت: باید نسبت به گسترش گفتمان دینی و حماسی مردم از ظرفیت علما و نخبگان و ائمه جمعه بهره گرفت و این حماسه را به گفتمان فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و دفاعی برسانیم.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار