شهید عزت‌الله ونایى:

شهیدان مایه افتخار هستند

شهید عزت‌الله ونایى در وصیت‌نامه خود آورده است: پدران و مادران شهدا افتخار کنند که فرزندان خود را در راه انقلاب و اسلام تربیت کرده‌اند.
کد خبر: ۴۹۵۰۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ - 17December 2021

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید عزت‌الله ونایى

بسم الله الرحمن الرحیم

درود بر امام زمان (عج) و درود بر امام خمینى و درود بر شهیدان محراب و درود و سلام بر تمام شهیدان راه کربلا بالاخص شهیدان ایران، درود و سلام بر بهشتى که فرمود اگر من شهید شدم جنگ را ادامه بدهید، دست خدا با ماست که ما بر حقیم و کربلا و قدس را آزاد کنیم.

پدر و مادرجان خیلى زحمت کشیده‌اید پس مرا حلال کنید. همسر خوبم مرا حلال کن و فرزندانم را در راه اسلام و قرآن تربیت کن.

وصیت من این است که اگر شهید شدم گریه نکنید بلکه افتخار کنید که همچنین فرزندى را بزرگ کرده‌اید که در راه اسلام و قرآن شهید شده است.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار