در وصیتنامه شهید «اکبری» مطرح شد؛

راهکار شهید مدافع حرم برای خنثی‌سازی توطئه‌های استکبار

شهید مدافع حرم «حسن اکبری» (متولد ۲۴ خرداد ۱۳۴۹ در جنوب شهر تهران) فرمانده گردان تخریب در جریان آزادسازی حلب در جنگ سوریه بود که روز شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ هدف گلوله توپ قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
کد خبر: ۴۹۴۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۸ - 13December 2021

توصیات شهید مدافع حرمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، شهید مدافع حرم «حسن اکبری» (متولد ۲۴ خرداد ۱۳۴۹ در جنوب شهر تهران) فرمانده گردان تخریب در جریان آزادسازی حلب در جنگ سوریه بود که روز شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۵ هدف گلوله توپ قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

مزار وی در صحن حرم امامزاده سید جعفر (ع) و حمیده خاتون (س) قرار دارد. به همین مناسبت کانال معراج‌الشهدا بخشی از وصیتنامه وی را منتشر کرد.

متن مذکور به شرح زیر است:

«برادران و خواهران، می‌خواهم که راه من را ادامه دهید و در ترویج آن از هیچ کوششی دریغ نکنید و نگذارید که بار دیگر جنایتکاران مخصوصاً آمریکا، اسرائیل و داعش ملعون که در آن سوی مرز‌ها نقشه نزدیک شدن به مرز ایران عزیز را دارند بر شما مسلط شوند و خون‌های هزاران شهید از دست برود.

در نماز‌های اول وقت کوشا باشید و در نماز جماعت با جدیت شرکت کنید. با وحدت و اطاعت از مقام رهبری و پیروی از دستورات اسلام و پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن توطئه‌های استکبار را خنثی و نقش بر آب کنید.

به مادر احترام و تکریم کنید، زیرا چنانچه دنیا و آخرت را می‌خواهید باید چنین کنید.»

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار