فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد:

بسیجیان برای خدمت‌رسانی به مردم از جان مایه می‌گذارند

سرهنگ «پرویزی» گفت: مردم همواره شاهد خدمت‌رسانی و تلاش بی‌وقفه بسیج و بسیجیان بوده‌اند و خواهند بود؛ همه می‌دانیم که بسیجیان از جان مایه می‌گذارند.
کد خبر: ۴۹۰۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ - 21November 2021

بسیجیان برای خدمت‌رسانی به مردم از جان مایه می‌گذارندسرهنگ «حمزه پرویزی» فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج با بیان اینکه بسیج یعنی آمادگی برای خدمت‌رسانی به جامعه در هر میدان اظهار داشت: این مجموعه از ابتدای تشکیل تاکنون هدفی جز خدمت به مردم و جامعه و انقلاب اسلامی را دنبال نکرده است.

وی مطرح کرد: این بسیجیان بودند که در طول هشت سال دفاع مقدس در میدان جهاد و سازندگی و خدمات‌رسانی و نیز در جنگ فرهنگی و اقتصادی و به طور کلی تمامی میدان‌ها با در اختیار داشتن امکانات کم و ظرفیت بالا توانستند در جامعه بین‌الملل خود را ثابت کنند.

سرهنگ پرویزی بیان داشت: این بسیجیان که با آرمان مقدس خدمت فی سبیل الله به نظام جمهوری اسلامی و بدون هیچ چشمداشتی پا به عرصه نهادند مقدس هستند. مردم همواره شاهد خدمت‌رسانی و تلاش بی‌وقفه بسیج و بسیجیان بوده‌اند و خواهند بود. همه می‌دانیم که بسیجیان از جان مایه می‌گذارند.

فرمانده سپاه ناحیه نظرآباد با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد: بسیجیان سلحشور شهرستان نظرآباد در امر بسیار خطیر خدمت‌رسانی به مردم با دست خالی، یاری خداوند و همت خیرین در طرح مواسات و همدلی خوش درخشیدند.

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیجیان در پروژه‌های محرومیت‌زدایی از جمله ساخت منزل محروم و راه‌اندازی کارگاه اشتغال و ... خاطرنشان کرد: طی حدود دو سالی که شاهد شیوع ویروس کرونا هستیم، بسیجیان پا به میدان مبارزه با این ویروس گذاشتند و اقدام به گندزدایی و واکسیناسیون و ارائه خدمات بهداشتی کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار