فرمانده لشکر ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

بسیج خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب است

سرهنگ «سامانلو» گفت: بسیج قوت قلبی برای دوستان و عاشقان ولایت و خاری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۴۸۹۷۸۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶ - 19November 2021

بسیج خاری در چشم دشمنان نظام و انقلاب استسرهنگ «قاسم سامانلو» فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج ضمن تبریک هفته بسیج به همه مجاهدان و دلاورمردان بسیجی با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه «بسیج لشکر مخلص خداست» اظهار داشت: بسیج جمعی از انسان‌های پاک است که آمادگی فداکاری و از خودگذشتگی در تمامی عرصه‌ها و مسائل و مشکلات را دارند.

وی با بیان اینکه بسیج قوت قلبی برای دوستان و عاشقان ولایت و خاری در چشم دشمنان این نظام و انقلاب است، افزود: در طی بیش از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، در هر زمانی که در کشور با مشکلاتی مواجه شدیم یا دشمنان گرفتاری‌هایی را برای این نظام و انقلاب به وجود آوردند، به پشتوانه بسیج و بسیجیان این مرز و بوم مشکلات موجود حل و فصل شد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) مطرح کرد: در شرایط شیوع ویروس منحوس کرونا نیز با ورود بسیج به میدان مبارزه با این ویروس، اتفاقات خوبی رقم خورد و امید مجدداً در دل مردم کشور زنده شد. تلاش‌های شبانه‌روزی در جهت ضدعفونی اماکن و معابر، کمک‌های مؤمنانه، محرومیت‌زدایی و واکسیناسیون عمومی که منجر به کاهش آمار مرگ و میر شد، همه ناشی از حرکت عظیم و جهادی بسیجیان بود.

سرهنگ سامانلو بیان داشت: از گذشته تاکنون بسیج و روحیه بسیجی‌گری همواره گره‌گشای مشکلات بوده است. این نیروی عظیم که یکی از برکات خداوند متعال برای این نظام و انقلاب است، همیشه در عرصه‌های سخت و پیچیده خط‌شکن بوده است و روز به روز قوی‌تر و مستحکم‌تر از قبل در میدان‌های جهاد و سازندگی حضوری مقتدرانه و کارآمد دارد.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۰ حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد: بر اساس فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج کلید طلایی حل مسائل آینده است. این کلید طلایی همواره مورد عداوت کسانی است که دوست ندارند نظام جمهوری اسلامی ایران سرافراز و موفق بوده و آینده خوبی را داشته باشد لذا همواره درصدد شکستن آن هستند.

وی گفت: بسیج همواره در همه لحظات و شرایط پای کار بوده و داوطلبانه، مخلصانه و شجاعانه و بدون هیچ توقع و چشمداشتی در میدان‌ها خوش درخشیده است. اگر امروز این انقلاب و نظام مقتدرانه در برابر هجمه‌های سنگین و پیچیده دشمنان ایستادگی کرده و پابرجا و مستحکم است به یمن وجود بسیج و پشتوانه مردمی و تفکر و روحیه بسیجی است؛ ما باید قدردان این نعمت بزرگ و نیروی عظیم الهی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها