شهید بیناباجی: امام را دعا کنید که حامی مستضعفین است

شهید حسن بیناباجی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «امام عزیز را دعا کنید و از خدا بخواهید تا انقلاب امام زمان (عج) او را حفظ نماید که او حامی مستضعفین اسلام و مملکت اسلامیان است.»
کد خبر: ۴۸۸۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ - 09November 2021

شهید بیناباجی: پشتیبان امام و روحانیت باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «حسن بیناباجی» فرزند «کلوخ‌آقا» ششم مهر‌ سال ۱۳۴۰ در بیناباج گناباد دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ  هفدهم آبان سال ۱۳۶۰ در مشهد به فیض شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید حسن بیناباجی

«بسمه‌تعالی

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

سلام بر شما پدر و مادر خوب و مهربانم. سلام بر شما پدر و مادری که زجر‌ها کشیدید و فداکاری‌ها کردید تا مرا به این سن و سال رساندید که بتوانم این چنین فداکارانه در سپاه اسلام قرار گرفته و به‌فرمان امام با سربازان بعثی و کافر صدام که علیه انقلاب و اسلام برخاسته‌اند به مبارزه برخیزم.

راهی که می‌روم منتهایش شهادت است

پدر و مادر مهربانم! راهی که من انتخاب کرده‌ام راه امام حسین (ع) است و منتهای آن اگر سعادت داشته باشم، شهادت است. اگر این افتخار نصیب من شد چند خواهش از شما دارم که امیدوارم بپذیرید.

من امیدوارم که بتوانم برای شما پدر و مادر مهربانم بیشتر خدمت کنم، اما اگر شهید شدم هرگز برایم گریه نکنید و آن پدر و مادر‌هایی که ۵ یا ۷ فرزند خود را از دست داده‌اند را جلوی چشم خود بیاورید و با خود بگویید مگر خون فرزند من از دیگران رنگین‌تر بود؟

اگر شما ناراحت باشید بدانید روح من ناراحت خواهد بود و هرکس خواست برایم گریه کند بگویید حسن راضی نیست.
پشتیبان امام و روحانیت باشید

همیشه پشتیبان امام و روحانیت باشید و هر کسی بر ضد امام و روحانیت حرف زد با آن‌ها قطع رابطه کنید، البته اول با آن‌ها صحبت کنید. باز هم تأکید می‌کنم که مبادا زیاد گریه کنید، زیرا ممکن است ضدانقلاب از این کار شما به نفع خود سوءاستفاده کند.

۲ خواهر عزیزم، حجاب اسلامی خود را حفظ کنند، همیشه برای سلامتی امام و پیروزی اسلام دعا نمایند و افتخار کنند که برادرشان برای اسلام شهید شده است.

همیشه نماز و روزه و تمام کار‌های اسلامی را انجام دهید تا روحم شاد باشد و برای اسلام تا می‌توانید خدمت نمایید.

چند کلامی هم با برادران و خواهران مسلمان خود نیز بگویم:

این انقلاب را همیشه همچون حال، حمایت نمایید که سعادت همه شما در پیروزی کامل این انقلاب است.

امام را دعا کنید که حامی مستضعفین است

امام عزیز را دعا کنید و از خدا بخواهید تا انقلاب حضرت مهدی (عجل‌الله) او را حفظ نماید که او حامی مستضعفین، اسلام و مملکت اسلامیان است. از مبارزه با امریکا هرگز غفلت نکنید که امریکا در پی فرصت است و مثل اکنون با الهام از رهنمود‌های امام توی دهان آن امپریالیست بزرگ و شیطان صفت بزنید.

امیدوارم به زودی زود پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته شود و قدرت‌های شرق و غرب در برابر نیروی حزب‌الله هرچه بیشتر به‌زانو درآیند که اسلام بزرگترین قدرت است.

والسلام

خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار