نماینده ولی فقیه در مازندران:

عجز آمریکا در مقابل نیروهای سپاه پاسداران/ تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد

«محمدی لائینی» با بیان اینکه آمریکا در مقابل نیروهای سپاه پاسداران به عجز درآمده است، گفت: تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد.
کد خبر: ۴۸۷۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ - 06November 2021

عجز آمریکا در مقابل نیروهای سپاه پاسداران/ تحقیر استکبار جهانی ادامه داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران صبح امروز در نشست هم اندیشی با مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی که با محوریت رویداد بین المللی ساری ۲۰۲۲ برگزار شد، با اشاره به اینکه این موضوع ملی، استانی و منطقه‌ای است، اظهار داشت: اقدام نیرو‌های دریایی سپاه را باید بازگو کرد و به آن بالید چراکه غرور ملی است.

وی ضمن گرامیداشت سیزده آبان و شهادت جمعی از دانش آموزان افزود: تبعید حضرت امام و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که به تعبیر امام (ره) انقلاب دوم نام گرفت از دیگر اتفاقات این روز تاریخی است.

محمدی لائینی با بیان اینکه امام (ره) در پاسخ دولتمردان آمریکایی که پس از این اتفاق، گفته بودند «ما تحقیر شده ایم» فرمود: تازه آغاز کار است و تحقیر استکبار جهانی ادامه دارد، بیان داشت: ما امروز شاهد جدیدترین رشادت و شهامت از جانب نیرو‌های عزیز جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران و تحقیر نیرو‌های غاصب و مزدور آمریکایی در دریای عمان هستیم که دو ناوشکن جنگی رزمی این ابرقدرت کاغذی در مقابل چند قایق تندروی سپاه به عجز درآمدند و عقب نشینی کردند و باز هم این تحقیر‌ها ادامه دارد.

ساری برای رویداد ۲۰۲۲ آماده شود

امام جمعه ساری با اشاره به روز مازندران خاطرنشان کرد: رویداد ۲۰۲۲ مسئله حیثیتی است و باید جدی گرفته شود؛ دو سه سال از عمر این مصوبه می‌گذرد و کار چندانی صورت نگرفت و در این یک سال باقی مانده باید خیلی کار کنیم چراکه ما جزو سه کشور بنیانگذار سازمان منطقه‌ای اکو هستیم و باید شهر را برای میزبانی آماده کنیم.

محمدی لائینی ادامه داد: نمایندگان این مسئله را جدی بگیرند و فقط ساری را پایتخت نبینند و همه پای کار بیایند چراکه حیثیت استان و کشور ماست و ظرفیت‌های بسیار خوبی را در استان و شهرستان ساری آماده کنیم که در روز موعود قابل عرضه باشد.

وی با اشاره به اینکه بعضی آثار ملی در حال تخریب و رو به فرسایش است و باید با این سرمایه‌های ملی باستانی برخورد خوبی داشته باشیم، تأکید کرد: باید در نگهداری و رسیدگی به آثار گرانبهای تاریخی دقت کنیم.

محمدی لائینی با بیان اینکه حکومت علویان اولین حکومت علوی اهل بیتی در زمان حضور معصوم قبل از تولد آقا امام زمان به پایتختی آمل تشکیل شده است، اظهار داشت: این موضوع را به صورت موضوع استانی بحث و بررسی کنیم و همه نقاط را در این مجموعه بگنجانیم و این میراث را به صورت موضوع خاص نبینیم.

امام جمعه ساری با اشاره به سفر قرب الوقوع رئیس جمهور به مازندران گفت: اولویت کار ایشان به طرح‌های نیمه کاره است و باید مهمترین آن را مشخص کنیم و طرح‌های کلان نو و جدید و مشکلات مهم استان را نیز در نظر بگیریم تا در بودجه سال آینده سهم خوبی داشته باشیم و این مهم با وفاق و اقدام به موقع انجام می‌شود.

وی طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را از جمله طرح‌های انفلابی دانست و افزود: باید در این طرح توجه به سمت استان‌ها و مناطقی که در مسئله جمعیت و پیری و جوانی جمعیت و زاد و ولد مشکلات رتبه‌های بیشتری دارند در اولویت قرار بگیرند.

محمدی لائینی با اشاره به اینکه در رابطه با انتخاب استاندار مصداقاً وارد نمی‌شوم، تأکید کرد: باید زودتر تکلیف روشن شود و یک انسان کاردان، متعهد، امین و بلد و دارای سوابق اجرایی خوب و پا به میدان و مدیریت جهادی و پرانرژی و خستگی ناپذیر انتخاب بشود و نمایندگان نیز با وفاق و همدلی بیشتر مشکلات معیشتی و اشتغال را حل کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار