نماینده ولی فقیه در سمنان:

حفظ اقتدار و سربلندی ایران اسلامی هدف شهدا بود

«مطیعی» گفت: حفظ اقتدار و سربلندی ایران اسلامی هدف و رسالت شهدا بود، ما نیز باید این روش را به عنوان یک سیره عملی در زندگی فردی و اجتماعی خود، الگو قرار دهیم.
کد خبر: ۴۷۸۸۳۰
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۹ - 21September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام «مرتضی مطیعی» نماینده، ولی فقیه در استان در مراسم تجلیل از پیشکسوتان و رزمندگان دفاع مقدس که امروز با حضور جمعی از رزمندگان و پیشکسوتان، مسئولین و خانواده شهدا، در سالن همایش مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان مقدس برگزار شد با تاکید بر لزوم الگو گیری از خصوصیات اخلاقی شهدا، اظهار داشت: اگر یک بررسی کوتاه در وصیتنامه شهدا انجام دهیم براحتی در می‌یابیم کمتر شهیدی است که در وصیت نامه خود به این نکته اساسی که «پشتیبان ولایت فقیه باشید» تاکید نکرده باشد.

وی با بیان اینکه همه شهدا در مسیر کمک به مردم و گره گشایی از همنوعان خود اشتراک داشته اند، افزود: یکی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ اقتدار و سربلندی ایران اسلامی است و همانطور که همه شهدا در این مسیر قدم برداشته اند ما نیز باید این روش را به عنوان یک سیره عملی در زندگی فردی و اجتماعی خود، الگو قرار دهیم.

نماینده، ولی فقیه ادامه داد: مسیر و راه شهادت مختص به جنگ تحمیلی نیست یک روز جنگ سخت است و یک روز جنگ نرم، همه ما در جهاد مبارزه هستیم و این جهاد تمام شدنی نیست و اگر ما بخواهیم می‌توانیم به سعادت شهادت برسیم. ماندن در راه شهدا بستگی به حضور در میدان جهاد اکبر و جهاد اصغر دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها