دبیر پنجمین جشنواره استانی فانوس در اصفهان:

95 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس رسید

ایزددوست با اعلام اتمام مهلت ارسال آثار در شاخه‌های مختلف هنری به جشنواره استانی فانوس در اصفهان گفت: 95 اثر به دبیرخانه استانی جشنواره فانوس رسیده است.
کد خبر: ۴۷۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ - 28August 2021

به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «جواد ایزددوست» دبیر پنجمین جشنواره استانی فانوس در اصفهان با اعلام ارسال 95 اثر در شاخه‌های مختلف هنری به این دبیرخانه، از آغاز بررسی و انتخاب رتبه های برتر هر بخش توسط هیات داوران خبر داد و اظهار داشت: پس از اعلام فراخوان در ابتدای سال جدید و ارسال به تمامی ادارت، سازمانها و هنرمندان مرتبط استان اصفهان، مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد ادامه داشت و پس از آن جمع بندی آثار توسط دبیرخانه جشنواره صورت پذیرفت و طی توافق انجام شده با سازمان بسیج هنرمندان استان اصفهان مقرر شد بررسی، انتخاب و داوری آثار جشنواره را انجمن های تخصصی این سازمان به همراه دبیر جشنواره انجام و در اختتامیه که در نیمه دوم شهریور و در آستانه چهل و یکمین هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود، اعلام و معرفی شوند.

دبیر پنجمین جشنواره استانی فانوس در اصفهان جزییات آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره در بخش ها و شاخه های مختلف هنری را به شرح ذیل اعلام کرد.

بخش هنرهای نمایشی:

6 اثر در شاخه نمایش خیابانی، 7 اثر در شاخه نمایش صحنه ای و 6 اثر در شاخه نمایشنامه نویسی.

بخش تلویزیونی و سینمایی:

8 اثر در شاخه انیمیشن، یک اثر در شاخه تله تئاتر، یک اثر در شاخه فیلم داستانی بلند، 7 اثر در شاخه فیلم داستانی کوتاه، 6 اثر در شاخه فیلم مستند بلند، 9 اثر در شاخه فیلم مستند کوتاه و 5 اثر در شاخه نماهنگ.

بخش رادیویی:
2 اثر در شاخه پادکست و 6 اثر در شاخه نمایش رادیویی.

بخش موسیقی و سرود:

یک اثر در شاخه سرود دانش آموزی و 6 اثر در شاخه موسیقی با کلام.

بخش هنرهای تجسمی:
یک اثر در شاخه خونویسی نستعلیق، 2 اثر در شاخه طراحی بیلبورد و پوستر، 5 اثر در شاخه عکس و 16 اثر در شاخه نقاشی دستی.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار