با مرصادیان/ شهید «ذبیح الله کرمی»:

از شهیدان راه اسلام و انقلاب اسلامی شرمگینانه عذرخواهی می‌نمایم

در فرازی از وصیتنامه شهید «ذبیح‌الله کرمی» آمده است: از شهیدان راه اسلام و انقلاب اسلامی شرمگینانه عذرخواهی نموده و شاکر خواهیم بود اگر این رو سیاه را هم به خیل خونبار و کاروان پر کرامت خود بپذیرند.
کد خبر: ۴۶۸۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۰ - 23July 2021

از شهیدان راه اسلام و انقلاب اسلامی شرمگینانه عذرخواهی می‌نمایمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، ذبیح الله کرمی در سال ۱۳۳۰ در روستای قمشه از توابع شهرستان کرمانشاه در خانواده‌ای متدین پا به عرصه هستی نهاد. پدر بزرگوارش یک شب قبل از تولد او در عالم خواب، به او انتخاب داشتن چهل پسر و یا یک پسر که ارزش چهل تن را داشته باشد نمودند پدر، پسری را طلب کرد که قدر و ارزشش برابر چهل پسر باشد و پس از به دنیا آمدن او وی را ذبیح ا... نام نهاد.

بعد از به پایان رساندن تحصیلات به پیشنهاد یکی از اشنایان برای گروهبانی نیروی هوایی ثبت نام نمود و پس از موفقیت در آزمون ورودی قرار شد به تهران اعزام شود پس از مشورت با یکی  از ائمه جماعت مساجد شهر از رفتن به ارتش شاه خودداری کرد و بنا به سفارش پدر به تحصیل طلبگی در مدرسه حضرت ایت ا... گلپایگانی همت گمارد
و پس از مدتی به مدرسه فیضیه رفت و پس از تحمل مرارت‌های بسیار با راهنمایی و معرفی ایت ا... خزعلی راه ورود به مدرسه حفانی برای او گشوده شد و تحسین همگان علی الخصوص مدیریت مدرسه  (شهید آیت ا... قدوسی) را به خود جلب کرد
در زمان رژیم طاغوت او فعالیت‌های زیادی را بر علیه آنان انجام داد با شروع جنگ تحمیلی به قول خودش آمده ام بصورت یک بسیجی ساده به جبهه بروم و تا آخر بمانم، زیرا کشتن این منافقین اجر مضاعف دارد و کشته شدن به دست این پلیدان نیز اجر مضاعف خواهد داشت.

به منطقه اعزام شد و در جریان عقب راندن منافقین و پاک سازی منطقه از لوث وجود این جنایتکاران و وطن فروشان در شهر سرپل ذهاب در تاریخ ۶۷/۵/۷ دعوت معبودش را پذیرفت و به خیل شهیدان انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی پیوست. در اوصاف این شهید گرانقدر حضرت ایت ا... جنتی یزدی خزعلی گیلانی و بیشتر اساتید و علمای کشور و استان پیام تسلیت صادر کردند.

وصیت نامه شهید ذبیح الله کرمی:

مادرم که بسیار رنج مرا کشیدی و ثمری نچشیدی و برادرم و خواهر و همسرم بانو و فرزندانم!

انشاءالله همواره موفق و در خط راستین اسلام که همانا خط امام و روحانیت متعهد است، ثابت قدم و مقاوم باشید. بدی هایم را ببخشید و اگر خوبی و خوش خلقی از من دیده اید حلالتان باد. این را باور دارید که بهشت و سعادت اخروی و کمال بدی تنها در سایه صبر و مقاومت مخلصانه در مقابل ناملایمات بدست می‌اید و تمام لحظات عمر انسان و همه وقایع و حوادث تلخ و شیرین زندگی، معرکه‌ای است برای امتحان او. هر کس به اندازه میدان عمل و شعاع توانایی و حدود و وسع و قدرت خود امتحان می‌شود و مورد بازخواست قرار می‌گیرد خداوند شما و همۀ مومنین را در این امتحانات و کلیه مراحل زندگی سربلند و پیروز گرداند تا این جهاد اکبر را ابرومندانه پشت سر گذارده و روسفید به نعمت رضوان خداوند نایل گردید. انشاء الله

هر حقی به گردن افراد دارم بخشیدم جز آنان که به نام من از کسی یا نهادی سو استفاده کردند، خصوصا آنجا که موجب ضرر یاضربه‌ای برای انقلاب اسلامی بوده و  منجر به بدبینی احدی به جمهوری اسلامی یا کارگزاران صدیق آن شده باشد. خداوند آن‌ها را نیامرزد مگر آنکه آن ضرر یا بدبینی را ولو به قیمت آبروی خود جبران نمایند.

به تمام مقدسات قسم هیچ غمی به اندازه پیام  امام در مورد قبول قطعنامه از سوی حضرت ایشان بر قلبم سنگینی نکرد. هر چه بیشتر می‌گریستم شرمنده‌تر و غمگین‌تر می‌شدم. رفتم بلکه عرق شرم خود را در پیشگاه خدا با خون خویش و رحمت حق از بین ببرم من بیش از این نمی‌دانستم ناظر مظلومیت امام باشم و در قبال آن تاب بیاورم وصیتم به همه دوستان این است که در رابطه با جبهه‌ها خودم را هم مشمول فرامین امام بدانند و طوری برخورد نکنند که «کان الموت علی غیرنا کتب و کان الحق علی غیرناوجب» و وصیت دیگرم اینکه سعی کنید به بیش از آنچه که هستید تظاهر ننمائید.

از شهیدان راه اسلام و انقلاب اسلامی شرمگینانه عذرخواهی نموده و شاکر خواهیم بود اگر این رو سیاه را هم به خیل خونبار و کاروان پر کرامت خود بپذیرند سلام و درو د مستانه بر امام و نوکرانه شرمگینامه، امیدوارانه و اشک آلود بر امام زمان علیه السلام منتقم حق طلب.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار