شهید مراد کیانى: شما مدیون خون شهدا هستید

شهید مراد کیانى در وصیت‌نامه خود آورده است: مردم مدیون خون شهدایید، وظیفه شما در مقابل خون‌هاى پاک شهدا بندگى خدا و عمل به اسلام است.
کد خبر: ۴۶۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹ - 18July 2021

شهید مراد کیانى: شما مدیون خون شهدا هستید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید مراد کیانى

«بسم الله الرحمن الرحیم

من به‌عنوان یک فرد مسلمان و برحسب وظیفه شرعى و الهى که داشتم قدم در این راه نهادم و خداوند را شکر مى‌کنم که چنین سعادتى را نصیب من کرد و چنین رهبرى را در جلوى راهم قرار داد و ذره‌اى نور ایمان در من روشن کرد تا خود و خداى خود را بشناسم.

اگر خداوند شهادت را نصیب من کرد این پیام و سفارشم را با صدایى بلند بگوش منافقان و دشمنان اسلام برسانید و به آن‌ها بگویید که ما سربازان خمینی آگاهانه و بدون هیچ جبر و زورى که تنها بر شما وارد است در این راه قدم نهادیم و به گفته رهبر کبیرمان امام خمینى لبیک گفتیم و خون خود را مى‌دهیم که بسیار ناچیز است و اگر هزار جان هم داشتیم در راه خدا و اماممان که پیشرو این راه است نثار مى‌کنیم.

پدر و مادر عزیزم بدانید ما به‌سوی خدا خواهیم رفت و، اما شمایید در آزمایش صبر و استقامت سنجیده می‌شوید.

خداوندا! تو گواهى که هدف ما در این جنگ اعتلاى کلمه حق و سرنگونى ستمگران است؛ این مردم جوانانى را از دست دادند که جزء بهترین جوانان بودند و هدفشان حفظ و برقرارى اسلام و قرآن است.

شما مردم مدیون خون این شهدایید و وظیفه شما در مقابل این خون‌هاى پاک بندگى خدا و عمل به اسلام است. امام امت را که نایب حجت خداست اطاعت کنید و هیچ وقت او را تنها نگذارید.

پدر و مادر و برادر و خواهرانم براى من ناراحت نباشید، چون جاى من پیش خدا خیلى بهتر از این عالم است و ما در جان می‌دانم اگر من کشته شوم براى تو و پدرم و برادرم دردناک است ولى چه می‌شود کرد دین خدا در خطر است و در ضمن من هم که مال خدا هستم، مرا حلال کنید و ببخشید نتوانسته‌ام در این جوانى به‌پای آن زحماتى که در برابر من کشیده‌اید به شما خدمت کنم. مادر جان بر مزارم گریه نکنید اگر گریه می‌کنید بخاطر حسین گریه کنید.

برادر جان از شما می‌خواهم که یک فرد صد درصد اسلامى و دنباله رو و پیرو امام و ولایت فقیه باشى و به گفته صداى هل من ناصر ینصرنى لبیک بگویى.

برادران انجمن اسلامى استوار و پایدار در مقابل منافقین و دشمنان اسلام باشید و هر چه بیشتر در راه اصیل اسلامى گامى مثبت بردارید و سنگر را به هیچ وجه خالى نکنید و هر چه بیشتر مردم را در راه شناخت اسلام هدایت کنید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار