حضور حداکثری، اقتدار ملی/ امام جمعه گناوه:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لبیک به خون شهدا است

حجت‌الاسلام «رکنی حسینی» با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید استفاده شود گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لبیک به امام راحل و خون شهدا است.
کد خبر: ۴۵۸۴۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۰ - 24May 2021

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لبیک به خون شهدا استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه امروز در نشست با رئیس ستاد نمازجمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه  ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: اولین خواسته رهبرمعظم انقلاب در انتخابات، حضور حداکثری و سپس انتخاب فرد اصلح است که باید در عمل به آن از هیچ کوششی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت‌های تبلیغاتی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای باید استفاده شود گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات لبیک به امام راحل و خون شهدا است که همه وظیفه داریم در این مسیر گام برداریم و عمل کنیم.

رکنی حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دشمنان در انتخابات پیشرو برنامه و طرح‌های بسیاری را در سر می‌پروراند، مردم باید با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، قاطع و محکم آنها را ناامید کنند.

امام جمعه گناوه افزود: باید مردم را با روشنگری به آینده خوشبین کرد و در این راه باید از تمامی ظرفیت‌های نماز جمعه و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بهره جست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها