سردار مولایی در گفتگو با دفاع پرس:

یادمان عملیات سیدالشهدا(ع) در شمال فکه افتتاح شد

فرمانده لشکر عملیاتی سیدالشهدا(ع) گفت: یادمان عملیات سیدالشهدا(ع) با حضور سردار علی فضلی، رزمندگان این عملیات و خانواده‌هایشان در منطقه شمال فکه افتتاح شد.
کد خبر: ۴۵۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۸ - 03May 2015

یادمان عملیات سیدالشهدا(ع) در شمال فکه افتتاح شد

سردار "سیدیوسف مولایی" فرمانده لشکر عملیاتی سیدالشهدا(ع) در گفتوگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با بیان اینکه یادمان شهدای عملیات سیدالشهدا(ع) روز جمعه 11 اردیبهشت با حضور بیش از هزار نفر از رزمندگان و خانوادههایشان افتتاح شد، گفت: محل این یادمان در منطقهی شمال فکه و نرسیده به یادمان شهید آوینی است.

وی افزود: هرساله تعداد زیادی از رزمندگان عملیات سیدالشهدا(ع) همزمان با سالگرد این عملیات در این منطقه حضور مییابند و یاد و خاطره شهدای گرانقدر هشت سال تحمیلی را گرامی میدارند لذا بر آن شدیم تا یادمانی در این منطقه بسازیم.

مولایی اظهار داشت: این یادمان، شامل یک حسینیه و ساختمان 150 متری مدیریت و محل استقرار راویان و سایر ابنیه مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه یادمان عملیات سیدالشهدا(ع) در مدت 35 روز به همت بسیجیان ساخته شد، تاکید کرد: بسیجیان متخصص بابت این کار هیچ حق الزحمهای دریافت نکردند و با همت و تلاش شبانهروزی و دوری از خانواده، این کار را به سرانجام رساندند.

مولایی با بیان اینکه مجری ساخت این یادمان، سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز بوده است، تصریح کرد: در ساخت این یادمان سایر نهادها و دستگاههای مرتبط نیز همکاری داشتند.

وی در پایان به شرح عملیات سیدالشهدا(ع) پرداخت و گفت: این عملیات در تاریخ 12 اردیبهشت سال 65 و با هدف جلوگیری از پیشروی دشمن در منطقه شمال فکه و با حضور رزمندگان تیپ سیدالشهدا(ع) انجام شد.

مولایی خاطرنشان کرد: در این عملیات، بسیاری از رزمندگان این تیپ به شهادت رسیدند اما به دشمن که نیروهایش متشکل از یک لشکر مکانیزه و یک لشکر زرهی بود، اجازه ندادند به پیشروی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها