رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

مجاهدت پرستاران در دفاع مقدس و عرصه‌های امدادرسانی زیباترین نماد انسانیت است

حجت‌الاسلام محمدحسنی در پیامی مجاهدت پرستاران در دفاع مقدس و عرصه‌های امدادرسانی را زیباترین نماد انسانیت برشمرد و پرستاران را مظهر فداکاری و الگوی عشق و ایثار دانست.
کد خبر: ۴۳۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۲ - 19December 2020

محمدحسنیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پیامی سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز تولد اسوه صبر واستقامت و پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا حضرت زینب کبری (س) که به عنوان روز پرستار نام‌گذاری شده است را به همه پرستاران و سفیران سلامتی و مهربانی تبریک عرض می‌کنم.

پرستاران به واقع مظهر فداکاری و الگوی صبر و عشق و ایثار هستند که با دستان شفابخش خود آرامش و تسکین را به جامعه هدیه می‌کنند. این قشر خدوم و ایثارگر با تأسی از زندگی سراسر نور و فداکارانه عقیله بنی‌هاشم، حضرت زینب کبری (س) توانسته‌اند تابلویی از ایثار و جوانمردی را به نمایش بگذارند.

بی‌تردید حضور ایثارگرانه پرستاران در سال‌های پرشکوه دفاع مقدس و امدادرسانی به مردم در برخی حوادث و بلایای طبیعی و به‌ویژه دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا به‌عنوان زیباترین نماد انسانیت، تلاش و فداکاری در ذهن جامعه اسلامی‌مان به خوبی نقش بسته و مردم عزیز کشورمان قطعاً قدردان این تلاش، صبوری و فداکاری خواهند بود.

اینجانب روز پرستار را به جامعه پرستاران کشور وبه ویژه کلیه پرستاران و زحمت کشان ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌کنم وامیدوارم با مدد الهی و تلاش بی‌وقفه این حماسه‌سازان عرصه سلامت و بهداشت، با ریشه‌کن شدن ویروس منحوس کرونا شاهد بازگشت آرامش روحی روانی کامل در میان مردم صبور کشورمان باشیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش
عباس محمدحسنی

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار