ضربه متقابل ملت در 36 سال حضور/83

حضور مراجع تقلید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم

مراجع عظام تقلید در قم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بر حفظ اقتدار نظام در برابر غرب و عزتمندی در مذاکرات تاکید کردند.
کد خبر: ۴۰۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۷ - 11February 2015

حضور مراجع تقلید در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن در قم

به گزارش خبرنگار  دفاع پرس از راهپیمایی 22 بهمن، از قم، حضرات آیات مکارمشیرازی، نوریهمدانی، جوادیآملی و همچنین برخی از علمای قم صبح امروز دوشادوش دیگر مردم در راهپیمایی با شکوه یومالله 22 بهمن شرکت کرده و ضمن ارج نهادن حضور مردم، این حماسه عظیم نشانه اقتدار و عزت نظام اسلامی در برابر دشمنان عنوان کردند.

شرارتهای دشمن به خوبی برای ملت قابل مشاهده است

آیتالله ناصر مکارم شیرازی در حاشیه حضور در راهپیمایی یومالله 22 بهمن در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: دشمن شناسی از ویژگیهای بارز ملت ایران است و مردم ما میدانند در مقابل دشمن چگونه اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شرارتهای دشمن در سالی که گذشت به خوبی برای ملت قابل مشاهده بود و البته مردم ما نیز اقدامات لازم را در برابر دشمن انجام دادند و مواضع را در مواقع لازم اتخاذ کردند.

راهپیمایی 22 بهمن نشانه اقتدار نظام و حمایت ملت است

آیتالله حسین نوری همدانی در حاشیه حضور در راهپیمایی یومالله 22 بهمن در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: این حضور همایشی باشکوه و نمایشی حماسی از قدرت، عظمت و توانمندی اسلام و انقلاب است.

وی تاکید کرد: مردم با حضور خود در صحنه حمایت از دین اسلام، انقلاب، نظام و آرمانهای امام و ولایتفقیه را به همه دنیا نشان دادند.

آیتالله نوری همدانی تاکید کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی یومالله 22 بهمن برائت از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و برائت از جریان اسلامستیزی فرانسه بوده و قدرت، عزت و عظمت و وحدت اسلامی را به همگان ثابت میکند.

وی تاکید کرد: مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشان میدهند که با علاقه و ایمان بیشتری از انقلاب و نظام حمایت کرده و این انقلاب را مقدمهای برای ظهور امام عصر(عج) میدانند و با وفاداری کامل تا پای جان برای حفظ این انقلاب ایستادهاند.

ملت میز و گزینههایش را در هم میکوبد

آیتالله عبدالله جوادیآملی امروز در حاشیه حضور در راهپیمایی یومالله 22 بهمن اظهار کرد: حضور مردم در راهپیمایی یومالله 22 بهمن یک وظیفه دینی است و این حضور پیامهای بسیار روشنی برای کشورهایی نظیر مصر و یمن دارد که به استقلال خود توجه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه غربیها میگویند که گزینههایی روی میز دارند، تاکید کرد: ملت ایران هم میز را وارونه میکند و هم گزینههای استکبار را در هم خواهد کوبید.

آیتالله جوادی آملی تصریح کرد: امیدواریم در پرتو عنایت الهی نظام، رهبری، دولت، ملت و این انقلاب تا ظهور امام عصر(عج) از هر خطری در امان باشد.

حضور ملت عقبه قوی برای حمایت از مذاکرهکنندگان

آیتالله سیدهاشم حسینی بوشهری در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در گفتوگو با خبرنگار فارس در قم، از انقلاب اسلامی بهعنوان مکتب عاشورا یاد کرد و افزود: انقلاب اسلامی با حرکت به سمت ظهور امام زمان (عج) آغاز شده و برای رسیدن به این هدف اقدامات گستردهای انجام داده است.

وی با بیان اینکه ملت از حرکت خود دست نخواهند کشید، اضافه کرد: خداوند دشمنان اسلام را احمق آفریده است و این موضوع کمک میکند تا بتوانیم بسترهای ظهور را راحتتر ایجاد کنیم.

مدیر حوزههای علمیه سراسر کشور گفت: صحبتهای اوباما در مصاحبه اخیر او نشان میدهد که این افراد صداقت ندارند و بهویژه در برخورد با ملت ایران که 36 سال است مقابل او ایستادهاند صادق نخواهند بود.

وی با اشاره به اینکه برخی از حرکتهای امروزه زمینهساز ظهور امام زمان (عج) است، تصریح کرد: این حضور پرشور ملت در راهپیمایی 22 بهمن قابل تقدیر بوده و این حضور بهعنوان عقبه قدرتمندی از مذاکرهکنندگان پشیبانی حمایت خواهد کرد تا بتوانند پیروزی با عزت را برای مردم رقم بزنند.

حفظ عزت نظام، مهمترین خواسته مردم از مذاکره کنندگان

آیتالله سید محمد سعیدی در حاشیه حضور در راهپیمایی یومالله 22 بهمن در گفتوگو با خبرنگاران اظهار کرد: مذاکره مسئولان نظام با دشمنان به معنای سازش نیست و در واقع اگر ما به نتیجه برسیم با دولتهایی که به ما ظلم کردهاند سازش نخواهیم کرد.

وی تصریح کرد: سخن مردم به مذاکره کنندگان این است که عزت یعنی پیروزی در این مذاکرات و ملت زیر بار ذلت نخواهد نرفت.

حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده حمایت از نظام و انقلاب است

آیتالله محمدجواد فاضللنکرانی در حاشیه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در قم در گفتوگو با خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن را ستود و گفت: هر سال مردم حضوری گستردهتر در راهپیمایی دارند و با این حضور خود اقتدار ما در عرصه بینالمللی بیشتر میشود.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی آثار و برکات بسیاری به دنبال دارد تاکید کرد: این حضور نشان دهنده حمایت ملت از نظام و دستاوردهای انقلاب است.

رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار با اشاره به اینکه امروز نظام در اوج اقتدار قرار دارد گفت: امروز در عرصه بینالملل نظام اسلامی نقش بسیار تعیین کنندهای دارد و سیاستها و برنامهها بدون نظر و نقش ایران به سرانجام نمیرسد.

وی گفت: باید خدا را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی ایران دین مبین اسلام هر روز در جهان گسترش مییابد و حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نیز موجب تقویت نظام و گسترش اسلام میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار